Нещодавно 4A’s опублікували свій другий щорічний звіт «Погляд вперед», присвячений тенденціям, яких індустрія може очікувати цього року у світі агентств, і більшість із них уже знайомі, включаючи політику віддаленої роботи, стійкість та можливості мультиметаверсії.
Мета звіту, сказала Марла Капловіц, президентка і головний виконавчий директор 4A’s, полягає в тому, щоб «справді говорити про те, що нас чекає в цьому році не лише на основі того, що ми чуємо від наших членів, але й того, що ми бачимо в промисловість». Вона додала: «Це всі теми, на які людям потрібно звернути увагу».
Ключовими серед них є екологічність та стійкість. 2021 рік, ймовірно, запам’ятається перебігом екологічних подій, які змінять напрямок бізнесу на десятиліття: спірна COP26 в Глазго, звіт МГЕЗК про зміну клімату з похмурим прогнозом, введення ролей сталого розвитку в організаціях, що підпорядковуються безпосередньо перед Генеральним директором та/або Радою, а також обіцянки SEC нарешті розпочати регулювання (і примусову стандартизацію) звітності з питань довкілля, суспільства та управління (ESG).
Згідно зі звітом, у 2022 році, ймовірно, будуть прискорені зусилля в цьому відношенні, зокрема, агенції будуть більш вибірковими у виборі клієнтів і навпаки, коли йдеться про екологічну відповідальність. 4A заявила, що запустила робочу групу з питань сталого розвитку, щоб допомогти агентствам отримати кращий старт.
Інша область, яку згадують у звіті, «Майбутнє роботи», вказує, що головною сферою уваги агентств цього року будуть моделі роботи, агентська культура, політика віддаленої роботи та пошук кращих способів найму та утримання персоналу. Згідно зі звітом, керівникам агентств потрібно буде переоцінити майбутнє офісного простору агентства, більше схиляючись до «гнучкої атмосфери» та зосереджуючись на технологіях, щоб персонал, клієнти та партнери могли продовжувати співпрацю онлайн.
«Агентства справді борються з тим, що означає культура, — сказала Капловіц. — Це про людей, чи про місце? Як вони думають про те, щоб рухатися вперед? І ця ідея того, що таке віддалена робота, — як ми виходили на другий рік [пандемії] — це просто те, що буде продовжувати розвиватися». Вона додала, що чим довше агентства працюють дистанційно, тим важче буде змусити «значну кількість людей повернутися до офісу».
Запуск мультиметавсесвіту є ще однією важливою тенденцією, про яку йдеться у звіті, і агентства все ще працюють над тим, як реклама буде вписуватися та найкраще працювати в цьому середовищі, що розвивається. «Ми повинні почати приділяти цьому дуже багато уваги», — додала Капловіц.
Читайте також:
Як нові дослідження штучного інтелекту змінюють уявлення консерваторів і колекціонерів про атрибуцію