Прагнучи охопити нових клієнтів і зміцнити наявну базу прихильників худі, Gap використовує один з наймодніших інструментів у сучасному світі маркетингу — NFT. Бренд оголосив, що представить свою першу колекцію незмінних жетонів 13.01 (четвер). Як і деякі роздрібні конкуренти, NFT бренду включатиме ігровий компонент, щоб стимулювати клієнтів продовжувати взаємодіяти.
У обмеженій колекції будуть представлені роботи Брендона Синса, нью-йоркського художника, який створив ілюстрації Френка Апе.
Габріелла Сантаніелло, засновниця роздрібної консалтингової фірми A Line Partners, сказала, що набіг Gap на NFT є розумним кроком для охоплення молодих клієнтів у той час, коли брендам потрібно зосередитися на цифрових зусиллях.
«Це варте уваги, — сказала вона. — Ось де зараз очні яблука — на жаль, очні яблука не в торговому центрі. Наскільки [роздрібним торговцям] хочеться думати, що люди приходять до [їхніх] магазинів».
Предмети колекціонування NFT будуть доступні для покупки за різними рівнями цін — найнижча під назвою «Common» коштуватиме приблизно 8,30 доларів, а найвища, «One of a Kind», буде доступна для покупки в форматі аукціону 24 січня. Клієнти, які збирають цифрове мистецтво на нижчих рівнях і досягнуть певного рівня, зможуть придбати фізичну толстовку Gap, розроблену у співпраці з Sines.
«Ми постійно оцінюємо можливості співпраці з партнерськими платформами, які відповідають нашим цінностям і надають нашим клієнтам можливість самовираження», — написала представниця Gap.
У релізі зазначається, що компанія Gap вибрала Tezos, яка рекламує свій енергоефективний блокчейн з відкритим вихідним кодом як такий, що має низький вуглецевий слід, як партнера через прихильність виробника сукна до стійкості. Дійсно, викиди вуглецю в результаті NFT можуть бути постійним ризиком для брендів, які намагаються бути більш екологічно свідомими.
У своїй заяві Мішель Парк, директорка з жіночого дизайну в Gap, зазначила, що колекція NFT — це «лише верхівка айсберга» того, що клієнти можуть очікувати від бренду в цифровому просторі.
Читайте також:
Kellogg’s змінює позиціонування бренду в Індії