Бренд джинсового одягу G-Star RAW вже не вперше співпрацює з музикантами та хореографами, від репера Snoop Dogg до Нідерландського національного балету. Тож не дивно, що у своїй новій кампанії G-Star RAW вирішив долучитися до відродження чечітки, тобто танцю, який зараз, у 2022 році, переживає стрімкий злет популярності по всьому світу.
Натхненна цим танцювальним рухом сучасних міст кампанія The Rhythm of Denim стала своєрідним діалогом у танці, виконаним двома майстрами світового рівня. В ролику до кампанії танцюристи виражають свої почуття, не промовивши жодного слова, за допомогою танцю як діалогу і деніму як уніформи.
В 2022 році чечітка повертається
Танець чечітка з’явився на початку 19 століття, створивши власний стиль комунікації. Ця динамічна форма танцювального мистецтва стала неймовірно популярною і зіграла чималу роль в культурі «ревучих двадцятих», посівши центральне місце в бродвейських шоу в Нью-Йорку.
Зараз, в 2022 році, по всьому світу чечітка переживає своє відродження. Але тепер цей танець створюється на вулицях. З’являється новий стиль, який є кросовером між чечіткою та брейк-денсом. А це повертає нас у часи, коли одяг з деніму вперше став способом самовираження. Тому-то нинішнє відродження чечітки і стало основним джерелом натхнення для нової кампанії G-Star RAW.
Майстри чечітки
Такий «джинсовий» танець було виконано двома танцюристами світового рівня: Камірою Самуель, чемпіонкою світу з чечітки, та Лі Говардом, першокласним бродвейським артистом.
Кожен танцювальний рух водночас демонструє у всій красі багатофункціональність нової брендової колекції джинсового одягу Hardcore.
Своїм умілим поєднанням танцю, музики та деніму це відео завдячує хореографові Джеку Евансу.
Сам Джек Еванс пояснює: «Чечітка часто використовується просто як цікавий трюк. Як блискуча прикраса. Але та проста ідея, що двоє персонажів у двох різних локаціях здатні за допомогою ритму якось трансцедентально спілкуватися одне з одним, дозволяє нам поглянути на чечітку крізь сучасну призму, і побачити цей танець у його найприроднішій, найчутливішій формі».
Нагадуємо:
Триметрова балетна пачка: бренд G-Star RAW і Нідерландський національний балет винесли соціальну дистанцію на сцену.