• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

У Rakuten Viber розповіли, як українці надсилали повідомлення, телефонували та користувалися додатком у 2021 році

13 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
У Rakuten Viber розповіли, як українці надсилали повідомлення, телефонували та користувалися додатком у 2021 році
Share on FacebookShare on Twitter

3100 повідомлень та більше ніж 200 дзвінків щосекунди, листування у групових чатах та розповсюдження чат-ботів — це 2021 рік в огляді від Rakuten Viber в Україні.

Rakuten Viber, світовий лідер у галузі обміну повідомленнями та голосової комунікації, опублікував результати використання Viber у 2021 році в Україні.

В 2021 році українці відправили через Viber 97,5 мільярдів повідомлень, це приблизно 3100 повідомлень щосекунди. Кількість повідомлень зросла на 11% порівняно з 2020 роком. Найбільше повідомлень українці відправляють на популярні свята: Новий рік та 8 березня. Загалом близько 20% усіх повідомлень через Viber надсилаються в Україні, це робить країну однією з ключових для месенджера.

За даними компанії, протягом року в Україні було здійснено понад 6,7 млрд дзвінків, тобто більше 200 дзвінків на секунду. Кількість дзвінків в Україні зросла на 11,5% у порівнянні з 2020 роком. Піковими датами, коли українці телефонували один одному найбільше, стали Новий рік та 8 березня, як і у випадку із повідомленнями.

Групові чати, якими Viber відомий в Україні, у 2021 році налічували майже 19 мільйонів учасників. Отже, приблизно дві третини всіх користувачів смартфонів в Україні були учасникам хоча б одного групового чату в Viber.

Серед рекордсменів року — стікери: протягом року українці відправили понад 3,8 млрд стікерів через Viber. Це на 13% більше, ніж 2020 року. Більше за всіх виросли чат-боти — їх стало на 27% більше порівняно із 2020 роком.

Крім цього, у Rakuten Viber оприлюднили статистику щодо використання своїх AR-масок. Це нова функція в месенджері, в Україні вона з’явилась у жовтні. З того моменту українці зробили фото або відео із AR-масками Viber понад 14 мільйонів разів.

Які маски Viber стали найпопулярнішими в Україні у 2021 році? «Нескінченний стіл» — маска-гра, в якій користувач повинен ловити матусині вареники, котлети та інші домашні страви, стала найпопулярнішою маскою в Україні. «Тигрова» маска, створена в рамках партнерства із Всесвітнім фондом дикої природи (WWF), посіла друге місце. На третій сходинці — маска із Санта-Клаусом, вона потрапила до топу під час новорічних свят.

«Цього року українці продовжували обмежувати особисті контакти через пандемію, тож Viber допомагав робити спілкування онлайн живим та емоційним», — каже Атанас Райков, старший директор EMENA у Rakuten Viber. «Понад 30% усіх повідомлень у Viber українці відправляють з картинками, стікерами та відео. Люди шукають емоційні та веселі способи залишатися на зв’язку один з одним: чи то знімаючи вітання другові у масці з тигром, чи то відправляючі мамі фото у масці зі смішною шапкою та кажучи: „Мамо, я поїв і в шапці“. Минулого року ми додали нові корисні функції для спілкування, у 2022 їх буде більше; це означає більше кумедних способів проявити себе і сказати „привіт“ максимально персоналізовано».

Найпопулярніші способи спілкування українців у Viber у 2021 році

  • 6,7 млрд дзвінків
  • 3100 повідомлень щосекунди
  • +27% чат-ботів
  • 19 млн учасників групових чатів
  • 3,8 млрд стікерів
  • 14 млн фото та відео з AR-масками

Читайте також:

«Культура скасування» не хвилює більшість брендів

Теги: мобільний зв'язокмобільні додаткиринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік
Маркетинг і Комунікації

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік

5 Лютого, 2024

Наприкінці року ми підбили підсумки розвитку галузі маркетингових сервісів та активності агентств за 2023 рік. Але зараз ще раз хочемо згадати 2022 рік. Повномасштабна війна зупинила активності, залишивши лише найнеобхідніші...

Читати даліDetails

Що купують українці під час війни — дослідження

Прогнози Atlas, Ukrainian Fashion Week, КМЕФ та EIF: яким буде майбутнє івент-індустрії?

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.