Малайзійський бренд печива Julie’s запустив китайську новорічну кампанію, яка, на його думку, дасть надію на майбутнє.
Кампанія під назвою The Worst Feng Shui Master, створена урядом Сінгапуру, включає короткий фільм, який розповідає про проблеми Майстра Вонга, консультанта фен-шуй, чиї справи та репутація зазнали серйозних збитків. Через ці обставини головний герой втрачає свій щасливий нефритовий перстень.
Майстер Вонг стає об’єктом жартів і знущань у соціальних мережах через свого найлютішого суперник Чан Сіфу. І в момент, коли здається, що вже все втрачено, майстер Вонг розуміє, що надія може прийти несподіваним чином.
Фільм заохочує малайзійців бути оптимістичними і в процесі відкривати новий досвід.
«Останні кілька років були непростими, вони давали кожному підставу задуматися про те, що для них дійсно важливо. У нашій боротьбі нам потрібно впевнено дивитися в майбутнє», — каже Цзи Хорнг Сай, директор Julie’s Biscuits.
«З рекламою The Worst Feng Shui Master ми заохочуємо людей бути посередниками надії один для одного, особливо, коли ми починаємо новий рік. І зараз, у час виходу з невизначеності карантинних обмежень, бренд Julie’s бажає всім чудового святкування місячного Нового року, і ми передаємо наші вітання в цьому змістовному фільмі з відтінком гумору».
Читайте також:
Відповідь на реальність від ілюстратора По-Ана Пана