За даними компанії хмарних сервісів Cloudflare, TikTok був найпопулярнішою веб-адресою у світі у 2021 році, вперше обігнавши Google.
За останні два роки популярність TikTok різко зросла, швидко ставши невіддільною частиною повсякденного життя багатьох людей у всьому світі.
Станом на грудень 2019 року додаток залучив 508 мільйонів активних користувачів. Зараз TikTok, що має понад 1 мільярд активних користувачів, регулярно домінує в заголовках, оскільки споживачі користуються гучним додатком, а маркетологи та творці працюють над вбудовою платформи у свої стратегії. У 2021 році відомі бренди в ряді категорій підскочили до тренду, оскільки вони стали більш зручними з платформою та її короткими відео, розробленими для поширення вірусних. Минулого року TikTok заспокоїв бренди, подвоївши конфіденційність, вимірювання реклами та комерцію.
«17 лютого 2021 року TikTok зайняв перше місце, — написав Cloudflare у своєму блозі з оглядом за рік. — Ще в березні TikTok отримав ще кілька днів, а також у травні, але саме після 10 серпня 2021 року TikTok лідирував у більшості».
TikTok і його конкуренти в соціальних мережах привернули увагу маркетологів брендів, які шукають способи охопити молодих споживачів, які жадають відеоконтенту, створеного креаторами. Окрім того, що Cloudflare назвав його найпопулярнішим веб-доменом, TikTok також обійшов Facebook як найпопулярніший сайт соціальних мереж — категорія, яка залишалася високою в рейтингу Cloudflare найкращих веб-сайтів під час пандемії.
«Дев’ять основних програм соціальних мереж увійшли до нашого списку 100 найпопулярніших глобальних доменів», — йдеться в дописі Cloudflare.
Новини про те, що TikTok випереджає давнього лідера Google як найбільш відвідуваний веб-сайт, з’явилася в той час, коли пошуковий гігант уразливий через «неминучу загибель» файлів cookie. Попри те, що витрати на цифрову рекламу різко зросли після скорочення бюджетів у перший рік пандемії, маркетологи стикаються з проблемами ефективності та вимірювання, оскільки файли cookie наближаються видалення. Багато маркетологів шукали альтернативні стратегії, зосередившись на контекстній рекламі та нарощуючи вміст у соціальних мережах.
Стрімке зростання TikTok не обійшлося без нерівностей. Материнська компанія ByteDance зіткнулася з регулятивним контролем у 2020 році, коли уряд США спробував заборонити TikTok через проблеми безпеки даних. У червні 2021 року адміністрація президента Байдена відкликала серію виконавчих указів епохи Трампа про заборону TikTok і WeChat, і зараз перевіряє TikTok та інші іноземні додатки, які контролюються іноземними супротивниками.
Читайте також:
Прогнози у соціальних мережах на 2022 рік: TikTok, NFT, комерція та значуща взаємодія