Минулого тижня Британський фонд серця разом із креативною агенцією Saatchi & Saatchi запустили новорічну кампанію, спрямовану на посилення громадської підтримки своїх досліджень, що рятують життя.
This is Science, озвучена Кілліаном Мерфі з Peaky Blinders, розповідає реальні історії людей, які сьогодні живі завдяки медичним проривам благодійної організації, але одна сцена у фільмі викликала резонанс в мережі.
Приблизно через одну хвилину глядачі стають свідками жахливого моменту, коли молода дівчина раптово падає на землю під час футбольного матчу. Коли мама підлітка кидається на її бік, камера переходить до кадру, на якому вчені встановлюють найкращий курс лікування для підлітка, перш ніж відео закінчиться із закликом про державні пожертви, щоб продовжувати фінансувати важливу наукову роботу.
Після випуску ролику серед деяких онлайн-скептиків виникло обурення, що благодійна організація використовує тактику шоку у своїх маркетингових зусиллях і «нормалізує» серцеві напади у дітей.
Один із користувачів Twitter написав: «Вони демонстрували цю рекламу під час фінальної перерви з дартсу, найбільша аудиторія у Британії дивилася цю пропаганду».
Якщо не брати до уваги теорії змови, деякі люди вважали, що Британський фонд серця справді пропустив мету цієї кампанії. У відповідь Клер Седлер, виконавчий директор з маркетингу, збору коштів та залучення коштів у British Heart Foundation, каже: «Реклама не про нормалізацію серцевих нападів у молодих людей, але жорстока реальність така, що близько 12 людей у віці до 35 років помирають щотижня у Великобританії від раптової зупинки серця, зазвичай викликаної недіагностованим захворюванням серця».
Седлер продовжує: «Ми вважаємо, що надзвичайно важливо підвищити обізнаність громадськості про потенціал науки, щоб врятувати більше життів, і сподіваємося, що таким чином ми отримаємо більше підтримки нашим новаторським дослідженням. Перед трансляцією реклами ми поділилися нею з сім’ями, які постраждали від зупинки серця, і всі вони підтримували нас у прагненні привернути увагу до цієї жахливої реальності».
Це не перший випадок, коли британська благодійна організація зняла відео, яке захоплювало публіку. Ще в червні минулого року British Heart Foundation зняли рекламу для реанімації через 18 годин після шокуючого падіння футболіста Крістіана Еріксена під час гри.
Читайте також:
Toyota запускає тристоронню глобальну рекламну атаку з новою кампанією FasterClass