• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Нова реклама British Heart Foundation обурила глядачів

12 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Нова реклама British Heart Foundation обурила глядачів
Share on FacebookShare on Twitter

Минулого тижня Британський фонд серця разом із креативною агенцією Saatchi & Saatchi запустили новорічну кампанію, спрямовану на посилення громадської підтримки своїх досліджень, що рятують життя.

This is Science, озвучена Кілліаном Мерфі з Peaky Blinders, розповідає реальні історії людей, які сьогодні живі завдяки медичним проривам благодійної організації, але одна сцена у фільмі викликала резонанс в мережі.

Приблизно через одну хвилину глядачі стають свідками жахливого моменту, коли молода дівчина раптово падає на землю під час футбольного матчу. Коли мама підлітка кидається на її бік, камера переходить до кадру, на якому вчені встановлюють найкращий курс лікування для підлітка, перш ніж відео закінчиться із закликом про державні пожертви, щоб продовжувати фінансувати важливу наукову роботу.

Після випуску ролику серед деяких онлайн-скептиків виникло обурення, що благодійна організація використовує тактику шоку у своїх маркетингових зусиллях і «нормалізує» серцеві напади у дітей.

Один із користувачів Twitter написав: «Вони демонстрували цю рекламу під час фінальної перерви з дартсу, найбільша аудиторія у Британії дивилася цю пропаганду».

Якщо не брати до уваги теорії змови, деякі люди вважали, що Британський фонд серця справді пропустив мету цієї кампанії. У відповідь Клер Седлер, виконавчий директор з маркетингу, збору коштів та залучення коштів у British Heart Foundation, каже: «Реклама не про нормалізацію серцевих нападів у молодих людей, але жорстока реальність така, що близько 12 людей у віці до 35 років помирають щотижня у Великобританії від раптової зупинки серця, зазвичай викликаної недіагностованим захворюванням серця».

Седлер продовжує: «Ми вважаємо, що надзвичайно важливо підвищити обізнаність громадськості про потенціал науки, щоб врятувати більше життів, і сподіваємося, що таким чином ми отримаємо більше підтримки нашим новаторським дослідженням. Перед трансляцією реклами ми поділилися нею з сім’ями, які постраждали від зупинки серця, і всі вони підтримували нас у прагненні привернути увагу до цієї жахливої реальності».

Це не перший випадок, коли британська благодійна організація зняла відео, яке захоплювало публіку. Ще в червні минулого року British Heart Foundation зняли рекламу для реанімації через 18 годин після шокуючого падіння футболіста Крістіана Еріксена під час гри.

Джерело


Читайте також:

Toyota запускає тристоронню глобальну рекламну атаку з новою кампанією FasterClass

Теги: маркетинг і комунікаціїтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.