• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Sony відзначає свої успіхи котиком-маскотом, який стрибає з білборда на білборд

11 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Вочевидь, перед ароматом тунця навіть цифровий котик-маскот Sony не встоїть. Тому-то він і вистрибує з власного білборда, щоб перебратися на сусідній.

Білборди з 3D-ілюзіями останнім часом швидко набувають популярності серед рекламістів, оскільки вони дійсно впадають в око, візуально розмивають межі між цифровим і реальним та просто-таки «вистрибують» на перехожих. Втім, інтернет-провайдер Sony Network Communications вирішив розвинути цю концепцію ще більше, задіявши два сусідніх LED-екрани на вулицях Токіо, щоб геть спантеличити глядачів.

Щоб відзначити мільйон підписників на свій інтернет-сервіс NURO, компанія Sony розмістила свого котика-маскота на екрані Cross Shinjuku Vision, який став відомим завдяки іншому велетенському 3D-коту, якого там час від часу можна побачити.

Анімація Sony з її котиком-маскотом Няро показує, як той прокидається, принюхується до запаху риби і, побачивши тунця на сусідньому екрані, перестрибує з білборда на білборд, щоб дістатися до рибки.

Sony стверджує, що ця кампанія стала першою, в якій два дисплеї було активовано для єдиної рекламної 3D-анімації.

Природно, що така оптична ілюзія багато кому припала до душі, що й доводить, зокрема, вражаюча кількість переглядів TikTok-відео з цією анімацією.

@chacha.san

#新宿の猫

♬ Fresh – Official Sound Studio

Симпатичний котик, неймовірні відеоефекти і кумедний переможний танець — хіба ж тут можна встояти?

До речі, схожу (хоча й не таку тривимірну) зовнішню кампанію можна було побачити перед прем’єрою другого сезону серіалу «Відьмак» в столиці Таїланду. В центрі Бангкоку велетенська істота, схожа на стоніжку, стрибала з екрану на екран, захопивши рекламну площу в понад 550 м2.

Джерело 1, 2


Читайте також:

На білборді у Токіо з’явився гігантський 3D-кіт.

3D-ілюзії посідають своє місце в зовнішній рекламі.

Оптичною ілюзією 2021 року стала «примарна королева»: вона вас бачить, а ви її — ні.

Теги: зовнішня рекламакреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.