• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Отримання суперздібностей в рекламі Dole «Hold My Fruit Bowl»

10 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Отримання суперздібностей в рекламі Dole «Hold My Fruit Bowl»
Share on FacebookShare on Twitter

Вживання фруктів має багато переваг для здоров’я, особливо якщо воно використовується як регулярна частина збалансованого харчування. Попри те, що громадськість іноді вважає консервовані фрукти менш корисними, ніж свіжі, було підтверджено, що вони зберігають вітаміни в дивовижних кількостях, і з початку пандемії вони відродилися.

З цією метою Dole привертає увагу до здорової сторони фруктів у своїй рекламній кампанії. Беручи натхнення з популярного мему «Hold My Beer», бренд запускає кампанію «Hold My Fruit Bowl». Створена в партнерстві з агентством Erich and Kallman, реклама схиляється до безтурботного гумору, оскільки вона порівнює користь фруктів для здоров’я з отриманням суперздібностей.

Покликані повідомити батьків про зручність та переваги харчування, які можуть принести діти, які їдять фрукти в якості закуски, два кадри показують, що діти легко оскаржуються піднесеними заявами батьків або однолітків лише для того, щоб вони відповіли «тримай мою миску з фруктами». Виконання вражаючих подвигів, як-от стрибок через океан або спілкування з яструбом, щоб отримати вказівки, схоже на енергію, яку можуть дати фрукти, жартома натякають на рекламу.

Здоров’я та стабільність

Це третій ролик в серії рекламних оголошень Dole на основі Fruit Bowl, усі з яких схилялися до легковажності. 5 січня почалася тримісячна комплексна кампанія, яка триватиме до березня. Ініціатива включатиме два відеоролики, а також цифрові та соціальні медіа.

Ці платформи також зображають Dole Promise 2020 року, який зобов’язував бренд дотримуватися трьох основ, включаючи харчування, стійкість і створення спільних цінностей. Це охоплює такі цілі, як ліквідація пакування на основі викопного палива до 2025 року та робота над нульовими викидами вуглецю.

«Ми прагнемо виконувати свої обіцянки бренду в усіх наших діях, будь то вжиття заходів щодо зменшення вуглецевого сліду, щоб створити кращий і справедливіший світ, інноваційні нові та існуючі продукти, щоб бути більш поживними та доступними, або створення реклами, яка розширює можливості молодого покоління», — сказав президент Dole JC Dalto.

Джерело


Читайте також:

Toyota запускає тристоронню глобальну рекламну атаку з новою кампанією FasterClass

Теги: креативновинирозвитоктехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.