Kellogg’s Pringles приєднається до DraftKings, Avocados From Mexico та криптовалютної біржі Crypto.com у цьому році в Super Bowl.
Бренд снеків планує показати 30-секундний ролик, створений WPP’s Grey Group під час Big Game 13 лютого на стадіоні SoFi в Інглвуді, Каліфорнія. Виступ відзначатиме п’ятий рік поспіль для Pringles як рекламодавця.
«Ми раді розпочати ще один рік, запропонувавши щось веселе та абсолютно нове для наших відданих фанатів Pringles та глядачів Big Game», — сказав Гарет Магуайр, старший директор з маркетингу Pringles.
Поки що кожен рекламний ролик Pringles Super Bowl передбачав «стекування ароматів» — акт поєднання чипсів з різними інгредієнтами для створення нового смаку. Традиція почалася у 2018 році з 30-секундної реклами про Суперкубок з актором і колишнім членом SNL Біллом Хейдером.
У торішній рекламі було показано, що члени управління місією настільки полюбляють нові смаки Pringles, що забули про приземлення астронавтів в океан після завершення місії.
NBCUniversal просила аж 6,5 мільйона доларів за 30-секундний рекламний слот під час Super Bowl 56, що на 18% більше, ніж ціна CBS у 5,5 мільйона доларів за 30 секунд під час події у 2021 році.
Читайте також:
Сендвіч с дурнею, або Хто виростить нових креаторів