Однією з найскладніших та найпочесніших категорій на Міжнародному фестивалі креативності Cannes Lions — 2022 є категорія Creative Effectiveness Lions. Роботи в категорії Creative Effectiveness Lions повинні продемонструвати, як ефективна стратегія, заснована на креативності, досягла обраних бізнес-цілей, як вона принесла позитивні результати для клієнтів і як вона забезпечила стійкий вплив на бізнес протягом певного проміжку часу.
Критерії оцінювання були розроблені організаторами Cannes Lions у тісній співпраці з індустрією, на основі методики Creative Effectiveness Ladder, створеної спільно Cannes Lions та WARC, щоб впровадити спільний підхід для вимірювання креативної ефективності.
Чого очікує журі
Під час оцінювання робіт буде враховано декілька критеріїв, які зіставляються наступним чином: 25% ідея; стратегія 25%; 50% ефективності та результату. Щоб мати право на участь, ваша робота повинна отримати нагороду або потрапити в шорт-лист Cannes Lions у 2018, 2019 або 2020/2021 роках.
Читайте також:
Найпопулярніші маркетингові тенденції у 2022 році