Коли ви стикаєтеся з надзвичайною ситуацією, кожна секунда на рахунку. У таких ситуаціях носіння Apple Watch може дозволити вам швидко викликати службу швидкого реагування та потенційно врятувати ваше життя.
Технологічний гігант говорить про це в захоплюючому короткометражному фільмі. У ролику під назвою «911» використовуються аудіозаписи трьох користувачів Apple Watch, які опинилися в надзвичайній небезпеці.
У пастці в перекинутій машині Аманда намагається тримати голову над водою, яка швидко піднімається. Джейсон, любитель веслування, опиняється в морі, де сильними вітрами його зносить якомога далі від берега. Джим, літній фермер, впав з 21 футів зі сходів і зламав стегно.
Усі троє використовували свої Apple Watch, щоб здійснювати дзвінки 911. В рекламі об’єднано їхні голоси для максимального ефекту. Спочатку кожен з них звучить шалено й панічно — це й зрозуміло. Проте, спілкуючись з операторами екстреної допомоги, вони стають дедалі спокійнішими, знаючи, що допомога вже на шляху.
«За допомогою годинника Джейсона, Джима та Аманду було врятовано за лічені хвилини», — говорить Apple наприкінці.
Компанія розповідає ще одну подібну історію в цій рекламі в Twitter, зосереджуючись на Бобі, гірський велосипедист, чиї Apple Watch автоматично сповіщали рятувальників про його місцеперебування, коли він втратив свідомість під час їзди по пересіченій місцевості:
Кампанія майстерно передає своє послання через свідчення тих, хто жив, щоб розповісти історію, підкріплену простими, тривожними образами моря, ферми, лісу та самотньої дороги, що звивається через болота до горизонту.
Однак не всі в захваті від такого підходу просування. Деякі коментатори засуджують тактику в стилі «я впав і не можу встати», яка використовується для продажу розумного годинника за 400 доларів.
Сем Холлістер із The Verge, який розглядав можливість придбання пристрою для свого батька через функції безпеки, вважає, що реклама «частково відповідає дійсності… але це не змінює того факту, що Apple продає вас від страху, кидається на тіньову територію страхового агента, щоб зробити це… Це хороша реклама, але вона виглядає трохи безсоромною».
Apple не відразу відповіла на наш запит про коментар.
Розумні годинники компанії можуть похвалитися налаштуванням «Екстрений SOS» для миттєвого доступу 911. Для цієї функції потрібен мобільний зв’язок або близькість до iPhone з увімкненим Wi-Fi-дзвінком.
Читайте також:
Розумний нашийник хоче стати Apple Watch для вашої собаки