Згідно з оголошенням, Lexus просуває свою лінійку кросоверів NX з кампанією, яка використовує рими, пов’язані з хастл-культурою й націлена на різноманітну аудиторію водіїв.
Lexus робить кілька зупинок, щоб рекламувати свою лінійку кросоверів NX у новому році. Креативний матеріал «Hustle for What Matters» показує, що автовиробник продовжує просуватися вперед на зароджуваних фронтах свого маркетингу, такого як кіберспорт і стрімінг, оскільки він переслідує зайняту та більш різноманітну групу споживачів. Концептуально кампанія грає на культурі хастл, яку втілюють люди, які постійно переслідують свої цілі.
Культура хастла традиційно асоціюється з побічними виступами та схемами заробітку — наголос часто робиться на тому, щоб зробити якомога більше роботи, якомога ефективніше — але Lexus намагається розширити цю ідею. В одному з роликів, «Hustle», зображує бізнесмена, який інтенсивно перераховує принципи, необхідні для успіху кандидата на співбесіді. Пізніше в оголошенні з’ясовується, що молода жінка, з якою він розмовляє, насправді є інтерв’юером, і вона закриває відео, заявляючи: «Поспішайте, звичайно, але для того, що має значення». Інші рекламні ролики включають ролик «Elevate», зосереджений на парі чорношкірих режисерів, і один під назвою «Shine», який зосереджений на талантах ЛГБТК.
Хоча «Hustle for What Matters» має традиційну медіа-підтримку, Lexus збільшує свої ставки на потокове та цифрове телебачення, які, на його думку, більше відповідають швидкому мисленню цільових покупців. Згідно з прес-релізом, підключення Roku використовує дані першої сторони і є найбільшою інформаційною кампанією, проведеною на платформі OneView. Автовиробник також впроваджує свою другу співпрацю з Twitch, яка просить починаючих творців контенту представити унікальні ідеї для потоку, а шанувальники вибирають найбільш інноваційні варіанти. Минулого року бренд працював з платформою, що належить Amazon, щоб створити налаштовану версію свого седана IS 2021 року, присвяченого іграм.
У зв’язку з цим Lexus цього року співпрацює зі 100 Thieves для розробки графіки, яка застосовує дані ігрового процесу з перемоги організації в чемпіонаті League of Legends. Графіка буде перетворена в користувацьку обгортку для NX. Крім того, активація AR, яка з’являється на YouTube і Lexus.com, дозволяє користувачам розмістити віртуальну версію автомобіля на своїх під’їздах.
Інші виробники автомобілів у різних цінових сегментах проводять цифрові експерименти, щоб підняти ажіотаж щодо запуску продуктів і інформувати споживачів про екологічні варіанти, як-от електромобілі (EV). Минулого року Hyundai створила інтерактивний віртуальний простір на ігровій платформі Roblox, щоб рекламувати свою мобільність і ставки на електромобілі, включаючи повністю електричний позашляховик Ioniq 5.
Читайте також:
Реклама з розпізнаванням емоцій для автомобіля Lexus ES