Світанок ще одного року несе як великі, так і малі роздуми. Здається, кожен приймає власні рішення, дивлячись на чистий аркуш: їжте краще, віддавайте більше на благодійність, знімайте пил з Peloton, який зараз як вішалка. Але рішення не повинні стосуватися лише покращення нашого особистого життя — вони можуть (і повинні) вливатися і в наше професійне життя.
Маркетологам, постійно ставлять завдання впроваджувати інновації та отримувати максимальну віддачу за гроші. Розробляючи резолюції цього року, маркетологи повинні критично дивитися на те, що ми хочемо прийняти наступного року, і відмовитися від 2021 року.
Але з чого почати?
Ліза Хендерсон, головний клієнтський директор Epsilon попросила чотирьох експертів з маркетингу (і пропоную кілька власних порад) обговорити, що вони хотіли б бачити у 2022 році й що вони сподіваються залишити у 2021.
Тенденції, які варто прийняти для вашої маркетингової стратегії у 2022 році
Побудова корпоративної культури: у нас ніколи не було такого високого рівня звільнення, як цього року, і ніколи не було такої кількості віддалених співробітників. У 2021 році ми зосередилися на утриманні та зробили акцент на розпізнаванні. Без особистої інтерактивності ви повинні дуже уважно ставитися до своєї культури, особливо під час віддаленої роботи. Ми приділяємо велику увагу тому, як ми створюємо культуру визнання.
Це дуже багато роботи, але це те, що ми хочемо продовжувати після пандемії: більше особистих зустрічей, демонстрації визнання та звернення уваги на хорошу роботу. Zoom дійсно зрівняв нашу організацію. Ми всі разом на одному екрані під час цих зустрічей, і люди мають однаковий доступ до мене, щоб поставити запитання чи надіслати чат. З усіх боків це дійсно добре, і ми отримали багато хороших відгуків. — Вілл Стейсі, директор з маркетингу та цифрових технологій, GM Financial.
Вхід у «комерцію»: цього року ми спостерігали постійне прискорення соціальної та електронної комерції та зародження нової культури «комерції спільнот», яка об’єднує спільноту, творців, магазини та розваги, як ніколи раніше. У 2022 році ми побачимо, що соціальна комерція поступиться місцем «комерції», коли люди переходять від розваг до покупок. І оскільки споживачі прагнуть побудувати своє середовище за допомогою віртуальних товарів та досвіду, бренди отримають можливість зв’язуватися зі споживачами в об’ємному звучанні. — Емі Ланзі, керівник комерційної практики, Північна Америка, Publicis Groupe.
Сильні дані першої сторони. Однією з тенденцій, яка прискорюється в усіх вертикалях, є маркетологи, які зосереджуються на отриманні даних першої сторони, як оптимізувати обмін цінностями з клієнтами та як активувати в масштабі. Ця активація за допомогою рішень ідентифікації, як-от CORE ID Epsilon, корисно застосовується до секторів ринку, які швидко розвиваються, як-от CTV та цифрові роздрібні медіа, обидва з яких отримають вигоду від покращення відбору та вимірювання аудиторії, які запропонують масштабовані рішення ідентифікації. — Елліотт Клейтон, керуючий директор, міжнародні продажі, Epsilon.
Персоналізація на місцевому рівні: ми створюємо новий спосіб роботи між штаб-квартирою та маркетинговими командами в наших закордонних офісах. Це дозволить командам континенту керувати та розгортати деякі зі своїх власних електронних листів, а штаб-квартира надасть технологічну інфраструктуру, дані, політику відповідності та огородження частоти. Не знаю, наскільки це застосовано до інших компаній, але для такої глобальної компанії в США, як ми, «федеративна» модель має вирішальне значення, щоб певними комунікаціями можна було керувати локально — і, що найголовніше, відчувати себе локальним для одержувача. — Марк Шеінкін, старший директор, відділ комунікації, Marriott.
Штучний інтелект: ШІ, підкріплений правильними даними й модульним контентом, дозволяє маркетологам створити персоналізовані й релавентні спогади для споживачів, що оптимізує продажі. Ці інструменти/платформи звільняють маркетингові команди від повторюваних і тактичних дій і дозволяють їм зосередитися на стратегії та оптимізації. — Ліза Хендерсон, керуючий директор відділу обслуговування клієнтів, Epsilon.
Тенденції, які варто залишити у 2021 році
Розділення маркетингу продукту та бренду: я думаю, що в маркетингу в наш час сам продукт стає брендом. Хороший продукт з хорошими характеристиками на цей час є маркетингом. Частина моєї мети — мати найкращі інструменти для взаємодії з клієнтами, і це найкращий спосіб продати бренд. Нам потрібно відмовитися від ідеї, що маркетинг — це лише логотипи, слогани та реклама, на відміну від реальності, де маркетинг зараз включає багато маркетингу продуктів. — Уілл Стейсі.
Втрата воронки: нам потрібно припинити посилатися на маркетинг у воронці покупки. Хоча ця модель виявилася корисною протягом останніх десятиліть, вона зруйнувалася та змінювалася з часом, і відкриття та покупка можуть відбутися в будь-який час і в будь-якому місці одним натисканням кнопки. Ця прискорена воронка покупок означає, що ми повинні зробити кожну частину споживчого шляху доступною для покупок і переконатися, що наші організації налаштовані для доставки, а комерція є основною частиною кожної стратегії. — Емі Ланзі.
Контекстний маркетинг: тенденція, яку я хотів би бачити менше, — це раптове повторне відкриття контекстного маркетингу тепер, коли призупинення сторонніх файлів cookie наближається. Я займаюся цифровим маркетингом, оскільки контекстний маркетинг був єдиним рішенням для націлювання. Це працювало не дуже добре, тому ми відійшли від нього. Це рішення, яке має бути в арсеналі, але це не рішення для націлювання на аудиторію. Найкращий шлях вперед — це продовжувати виробляти провідні на ринку технологічні рішення, які встановлюють обмін цінностями між брендами та споживачами, які, подивімось правді в очі, хочуть персоналізованого досвіду. — Елліотт Клейтон.
Новий рік, нові ми
Коли ми переходимо до Нового року, візьмімо з собою всі можливості й розпочнемо роботу. Чудовий маркетинг може мати величезний вплив на ваш бренд, ваше повідомлення та ваш бізнес загалом.
Фото на головній: McKinsey
Читайте також:
Як підвищити свою креативність і випередити конкурентів?