Компанія AB InBev Efes Україна із проєктом «Corona Travel guide» посіла перше місце в європейському конкурсі креативу AB InBev — The Creative X Awards. Конкурс проходить з 2014 року. Його мета — визначити й масштабувати найкращі креативні ідеї, які підвищують ефективність і зростання брендів.
«Цього року наш проєкт „Corona Travel guide“ переміг у категорії „Experiential“, у якій змагаються кампанії, які досягли ефективної комунікації зі споживачами через створення унікального досвіду», — зазначає маркетинг-директор AB InBev Efes Ukraine Анна Руденко.
Ідея бренду Corona, який є частиною компанії AB InBev Efes, полягала в тому, щоб допомогти людям, які засиділися в чотирьох стінах — вдома чи в офісі — наблизитися до природи, відкрити для себе Україну.
«Досягнення перемог ще більше заряджає та надихає, особливо коли проєкт насправді крутий та зроблений з теплом та любов’ю», — підкреслює Анна Руденко.
Сучасна людина намагається встигнути все й одразу, тому не завжди знаходить час для перепочинку від рутинних справ. Тим паче коли йдеться про активний відпочинок — за межами дому, офісу. Особливо гостро потреба вийти з офісних приміщень та з дому постала за час пандемії коронавірусу.
Corona вирішила продемонструвати, що для чудової відпустки зовсім не обов’язково їхати за кордон. В Україні є чимало цікавих і гарних локацій, які дозволять насолодитися відпочинком, відкрити для себе навколишню красу, провести час із друзями.
Для цього Corona обрала три локації — Санжійка на Одещині («Українське Баунті»), мис Аджияск на Миколаївщині, Лемурійське озеро (з рожевою водою). У цих місцях кампанія обладнала зони для відпочинку, де люди можуть насолодитися красивими українськими краєвидами, пережити незабутні емоції та розділити їх із друзями.
Читайте також:
В Україні видали перший практичний путівник креативними індустріями