Попри рік, коли аудиторія була менш мобільною, ніж будь-коли раніше, сам мобільний маркетинг продовжував розвиватися та змінюватися. Тут ми розглянемо деякі основні моменти глибокого занурення в мобільний маркетинг.
Прорив соціальної комерції
Після років розвитку соціальної комерції 2021 став не продуктивним. Навіть коли звичайні заклади працювали, досвід покупок був затьмарений страхами пандемії.
Проте канали соціальної комерції в Snapchat, Pinterest, TikTok і особливо в Instagram стали більш просунутими, дозволяючи роздрібним продавцям і брендам «охоплювати споживачів там, де вони є, а не хвилюватися про те, де їх ще немає», зазначав Стівен Воррінгтон з Jellyfish ще в червні.
Як сказав у жовтні керівник відділу соціальної практики MediaCom Кевін Чан: «Швидка еволюція соціальної комерції триватиме до 2022 року. Велика кількість користувачів звикне до більш геніальних форматів, і буде багато контенту, який захопить їхню уяву та змусить розшерити друзям».
Мережі Challenger
На конкурентному ринку стільникових мереж, де на більшості ринків домінує кілька великих гравців, тактика протидії істеблішменту окупилася для нових учасників, таких як GiffGaff і Mint Mobile. Це є доказом того, що споживачі все ще добре реагують на яскраві повідомлення та можливість стати на бік аутсайдерів, за умови, звичайно, що ціни також нижче середнього, навіть в утилітарному секторі, такому як мобільне покриття.
5G стає USP
Водночас, створені мережі зв’язку, такі як T-Mobile, AT&T і Verizon, просувають 5G як наступну відмінну перевагу для мобільних клієнтів.
Технологія лежить в основі все більшої кількості комунікацій бренду AT&T, сказала старший віцепрезидент Дженніфер Ван Баскірк.
За словами Крістін МакХ’ю, старшого віцепрезидент Verizon з маркетингової активації, його конкуренти знаходять способи зв’язати цю раніше нудно звучну розробку з повсякденними варіантами використання: «Ми знаємо, що найкраща освіта — це відчутні випадки використання, які демонструють, що може зробити Verizon 5G. Ми демонструємо, як запровадити технологію та втілити її в життя, а також продати її потрібній аудиторії через найкращі у своєму класі партнерські відносини».
Інфлюенсери отримують все більше влади
З появою TikTok як основної сили в соціальних мережах протягом останніх двох років, конкуренція за таланти між платформами набула розпалу. Ось чому такі платформи, як Clubhouse і Triller намагалися відтягнути популярних творців, включаючи Чарлі Д’Амеліо, від суперників, сплачуючи їм наперед.
Хоча ці зусилля зазнали невдачі, більші платформи почали платити творцям, щоб забезпечити їх лояльність та ексклюзивність. Це означало, що впливові особи — або, принаймні, деякі з них — тепер мають більшу владу, ніж будь-коли раніше, у порівнянні з компаніями, які розміщують їхній контент.
TikTok став життєздатним рекламним каналом
Золотий гусак Bytedance був найбільшою технологічною історією всієї пандемії. Але в 2021 році платформа почала заохочувати малий і середній бізнес рекламувати товари своїм користувачам саме через TikTok, дотримуючись того самого шляху, який перетворив Facebook з технологічної компанії в Пало-Альто в імперську силу Силіконової долини. Ліза Фрідріх, керівник відділу малого бізнесу TikTok, розповіла про те, як навесні платформа розробила злітну смугу від органічного соціального до платного контенту для малого та середнього бізнесу.
Фото на головній: Markus SpiskeHire
Читайте також:
Nebo на культурній орбіті: про виставку різдвяних топерів, взаємодію зі штучним інтелектом та традицію Тома Круза