У список потрапили номінанти з декількох блоків: The Drum Awards для маркетингу, The Drum Awards для цифрової індустрії, The Drum Awards для B2B тощо.
Draw the Line Against Malaria від Dentsu International
Комарі є найсмертоноснішими тваринами у світі, а малярія (поширювана комарами) — найсмертоносніша хвороба у світі. Щороку від малярії помирає понад 500 мільйонів людей у всьому світі, і зараз, за оцінками експертів, ця хвороба вбиває одну дитину (більшість з них у віці до п’яти років) кожні дві хвилини.
Такі цифри важко осягнути, тому в проєкті Draw the Line Against Malaria (який переміг у некомерційній кампанії року на The Drum Awards для соціальних цілей) Dentsu International мала на меті нагадати урядам Африки про їхню відданість викоріненню малярії.
Goodbye Rainclouds від BBC Creative
Дії цієї рекламної кампанії відбувається в анімаційному світі, і ця реклама нагадує глядачам, що останні кілька років були особливо важкими для багатьох дітей, особливо для тих, хто був відірваний від соціальних груп або чиї сім’ї мали фінансові проблеми під час пандемії.
Хороша новина полягає в тому, що існує незліченна кількість способів, як кожен із нас може стати «героєм» для цих дітей — ми можемо добровільно віддати свій час та увагу, щоб зробити світ трохи менш темним для цих дітей.
Game On! For MS від Momentum Worldwide
Розсіяний склероз — це погано вивчена і часто соціально ізолююча хвороба, від якої зараз страждають близько 2,8 мільйона людей по всьому світу. У цій рекламній кампанії компанія Merck співпрацювала з Momentum Worldwide (агентство, що базується в Нью-Йорку), щоб поширити обізнаність про РС, одночасно охоплюючи глобальні явища онлайн-ігор та кіберспорту.
Результатом стала трансляційна подія Twitch, спонсорована фармацевтичною компанією — перша подібна подія, яка коли-небудь відбулася у світі онлайн-ігор.
WhoseFuture від Out of Hand
У серії барвистих рекламних щитів, що привертають увагу, розміщених у місті Брістоль, Rising Arts Agency — у співпраці з міською радою Брістоля та Out of Hand — нагадали глядачам про безкомпромісність щодо власного психічного здоров’я та добробуту.
Переможець у некомерційній категорії на The Drum Awards для Out of Home, проєкт представив загалом 135 плакатів і продемонстрував роботи 35 молодих художників.
Whamageddon від Twitter UK
Ви коли-небудь чули про #Whamageddon? Це все більш популярна гра, що з’явилася в Твіттері з простим правилом: йдіть якомога довше, не чуючи Wham’s Last Christmas. Це складніше, ніж здається. Творці цієї кампанії закликають глядачів зробити пожертву до благодійної організації Great Ormond Street Hospital, як тільки вони отримають Wham’d. Цей проєкт переміг у благодійній або некомерційній кампанії року на The Drum Awards для соціальних медіа.
Фото на головній: Joshua EarleHire
Читайте також:
«Ми розказуємо про науку простими словами». Кирило Бескоровайний про маніпуляції в інтернеті, подкасти та секрет успішної махінації