Nike робить частку в метавсесвіті, купуючи продавця віртуальних кросівок RTFKT.
Цього тижня гігант спортивного одягу заявив, що придбав стартап за нерозкриту суму, оскільки він стає останнім брендом, який намагається збільшити свою присутність у метавсесвіті, спільному віртуальному просторі, населеному цифровими аватарами. Заснована у 2020 році, RTFKT — це творча студія, яка карбує та продає незмінні токени (NFT), включаючи віртуальне взуття, яке можуть носити згадані аватари.
Джон Донахо, президент і генеральний директор Nike, сказав у своїй заяві, що Nike бачить RTFKT як засіб для розширення своєї цифрової присутності шляхом подальших інвестувань в креативні активи стартапу та спільноту, яка його оточує.
«Це придбання є ще одним кроком, який прискорює цифрову трансформацію Nike і дозволяє нам обслуговувати спортсменів і творців на стику спорту, творчості, ігор і культури», — сказав Донаху.
«Це унікальна можливість створити бренд RTFKT, і ми раді використати фундаментальну силу та досвід Nike для створення спільнот, які ми любимо, — додав Бенуа Паготто, один зі співзасновників RTFKT, у заяві. — Ми раді розвивати наш бренд, який повністю сформувався в метавсесвіті».
Раніше Nike інвестувала в концепцію взуття на основі блокчейну у 2019 році, коли вона отримала патент «CryptoKicks», систему, за допомогою якої вона могла додавати цифрові активи та записи власності до продажів фізичного взуття.
Хоча цей конкретний продукт не здобув популярності, Nike в деяких аспектах випереджав тенденції. Відтоді бренди все частіше експериментують із прив’язуванням NFT до фізичних продуктів, щоб підвищити програми лояльності або впізнаваність бренду.
Комерція навколо цифрових предметів, куплених і проданих у метавсесвіті, також спостерігала приплив інтересу до бренду за останній рік чи близько того. Такі компанії, як Gucci й конкуруючий Adidas, вже експериментували з продажем віртуальних кросівок на різних платформах, таких як Roblox або VRChat, де клієнти можуть платити реальні гроші за одягання своїх аватарів.
Також раніше Nike запустила активацію метавсесвіту в Roblox під назвою Nikeland, віртуального простору, створеного так, щоб нагадувати штаб-квартиру компанії в Бівертоні, штат Орегон, де користувачі могли грати в ігри, змагатися, щоб виграти подарунки від Nike і, звісно, купувати віртуальне спорядження.
Читайте також:
Технологічний поступ Nike: інноваційні кампанії з добірки «Каннських Левів»