«Бетон від Ковальської» разом з креативним агентством ANGRY agency запустили нестандартну рекламну кампанію — перетворили бетонозмішувачі на ялинкові новорічні іграшки зі святковою ілюмінацією. Відсьогодні й до кінця лютого стилізовані автомобілі курсуватимуть усіма районами Києва, щоб привезти святковий настрій на різні вулиці столиці.
Мета кампанії — зробити людей у новорічний період щасливішими. Згідно з дослідженням, проведеними данськими вченими, атрибутика Нового Року та Різдва може позитивно вплинути на настрій людей.
Кожен з 20 бетонозмішувачів компанії виконуватиме по 4 рейси щодня, а це — близько 1 600 км/день. Вантажівки будуть пересуватися за своїми робочими маршрутами — з заводу на будівництво й навпаки. Бетонозмішувач можна буде зустріти на Дарниці, Солом’янці, Борщагівці та в інших районах міста. За весь період кампанії 20 новорічних бетонозмішувачів здійснять 3 840 виїздів та подолають 76 800 км. Тобто, бетонозмішувачі проїдуть Києвом, протяжність доріг якого сягає 2 000 км, близько 39 300 разів.
Читайте також:
Якщо креаторам не весело, аудиторії теж нудно. Дещо про важливість розваг в креативі