Зимові канікули — це пора музики, яка здатна об’єднати слухачів улюбленими треками, породжувати спогади та почуття, щоб підняти їм настрій. З огляду на це, стрімінговий сервіс Amazon Music випустив ролик, в якому представлені різноманітні форми анімації, від глиняного до якогось жахливого лялькового театру, який досліджує світ музики.
«Unbox a World of Music» було створено агентствами Droga5 в Лондоні та Токіо, щоб продемонструвати різні музичні жанри, які можуть очікувати слухачі, наслідуючи роль, яку вона відіграє в усьому світі.
Однохвилинний ролик, знятий режисерським дуетом BlinkInk Стіві Джі та Ессі Мей, включає низку анімаційних сцен, створених для імітації різних музичних стилів, від K-pop та різдвяних улюбленців до міської поп-музики.
«Це божевільний фільм, але не без причини, — пояснює Дейв Вігглсворт, креативний директор Droga5 London. — Змішаний стиль анімації був розроблений, щоб оживити безліч варіантів, які ви отримуєте, занурюючись у світ Amazon Music. Візуальні жанри перемикаються, щоб доповнити пісні».
Ролик був опублікований 22 грудня і буде доступний у всьому світі на ключових ринках, включаючи США, Великобританію, Італію, Іспанію, Бразилію, Мексику та Японію в платних соціальних мережах, онлайн-відео та мультимедіа.
Droga5 London об’єднав список ілюстраторів і 3D-митців, щоб створити музичні ключі для показу в соціальних мережах і гучних захопленнях на відкритому повітрі, включаючи Тайм-сквер і Сібуя-Кроссінг в Токіо.
Зовнішня реклама вийшла наприкінці листопада. Він містить цифрову анімацію та статичну графіку, що узгоджується з контентом кампанії в соціальних мережах. Кампанія також підтримується спеціальним ефектом бренду TikTok і розповсюджується через інфлюенсерів на платформі.
Кріс Чепмен, керівник відділу дизайну Droga5 London, пояснив: «Для інтернету та OOH нам потрібна була швидка візуальна концепція, яка б пов’язувала бренд Amazon зі світом музики. Наше рішення полягало в тому, щоб створити великий еклектичний набір ілюстрацій на музичну тематику, що виливаються з впізнаваної коробки Amazon».
Читайте також:
Новий ролик Airbnb запевняє, що незнайомці не такі страшні, як може здатися