Поки всі зайняті святковими повідомленнями та розпродажами, провідний мобільний бренд Vivo запустив третю кампанію #SwitchOff.
Щорічне повідомлення бренду в цю пору року, кампанія нагадує всім відкласти телефон на деякий час і провести час зі своїми близькими.
Згідно з дослідженням Vivo, проведеним CyberMedia Research, 74% батьків зізналися, що надмірне використання смартфонів зашкодило їхнім стосункам з дітьми. Дотримуючись цієї центральної думки, Vivo запустила кампанію, розроблену Лоу Лінтас Індія.
Йогендра Срірамула, директор зі стратегії бренду в Vivo India, каже: «Надмірне використання мобільних пристроїв впливає на молоді уми, а якість часу, проведеного з ними, погіршується».
Тому цього року бренд вирішив зосередитися на підвищенні обізнаності та усвідомленні того, як надмірне використання смартфонів дорослими впливає на їхні стосунки з дітьми.
Фільм, що змушує задуматися, показує, як хороші стосунки між батьком і сином складаються у «кращих друзів» до того, як смартфон став незамінним і взяв на себе спільно проведений час.
Щоб розширити передумову і вийти за рамки фільму, Vivo також запустила платформу для аналізу надмірного використання смартфонів і надання споживачам необхідного рішення.
Читайте також:
Сумна різдвяна анімація від Edeka показує з незвичного боку подорож сніжинки