• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Творчість і дизайн

Оптичною ілюзією 2021 року стала «примарна королева»: вона вас бачить, а ви її — ні

24 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Титул найкращої оптичної ілюзії 2021 року дістався проєкту під назвою «Примарна королева» (The Phantom Queen), і є в цьому щось дійсно… трохи моторошне.

Щороку некомерційна дослідницька організація Neural Correlate Society розглядає найкреативніші проєкти року зі створення ілюзій. З них міжнародне журі, що складається з науковців, щороку обирає десять найцікавіших.

The Phantom Queen

Цього року першість у цій топ-десятці разом із титулом найкращої оптичної ілюзії 2021 року було присуджено проєкту The Phantom Queen британця Метта Прічарда.

Його витвір складається з намальованої вручну шахівниці, яка стоїть перед дзеркалом. В дзеркалі відбиваються всі фігурки, які ми бачимо на шахівниці, плюс ще одна додаткова. Біла королева в дзеркалі є, а на дошці ми її не бачимо.

Чому ж так? Оптичною ілюзією 2021 року ми завдячуємо явищу під назвою «анаморфічна перспектива». Оманливо пласка поверхня тут використовується, щоб сховати фігурку королеви. Якщо поглянути на шахівницю під іншим кутом, стає помітно, що посеред неї стоїть коробка в клітинку, яка, подібно до плаща-невидимки, маскує «примарну» фігурку. Хитрість вдалася!

The Changing Room

Друге місце дісталося проєкту The Changing Room Майкла Коена. Він показує кімнату, яка змінюється так повільно, що глядач навіть не усвідомлює, що більшість об’єктів в ній пересуваються, або замінюються іншими.

Crocs & Socks

І наостанок пропонуємо ще одну ілюзію з фіналістів. Візуальна загадка Crocs & Socks Паскаля Волліша та Михаеля Карловича нагадує про сумнозвісне чорно-синє (чи-то жовто-біле?) плаття, яке свого часу спантеличило весь інтернет. Тут теж кольори є не завжди такими, якими вони здаються.

Яка взагалі практична користь від дослідження оптичних ілюзій, сказати напевно складно. Принаймні Neural Correlate Society стверджує, що розуміння того, як працюють ілюзії, проливає світло й на те, як функціонують мозок та очі людини. А це, в свою чергу, може допомогти у лікуванні офтальмологічних та неврологічних захворювань.

Джерело 1, 2


3D-ілюзії посідають своє місце в зовнішній рекламі (принаймні у Великобританії).

На білборді у Токіо з’явився гігантський 3D-кіт.

Теги: графікапсихологіятворчість

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Зошит Незалежності». В Україні відтворили зошит, в якому була написана чернетка Акта проголошення незалежності

21 Серпня, 2025
Відео

«Uklon за будь-який рух»: нова іміджева кампанія за участі «Курган & Agregat» про рух у кожному моменті

5 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.