• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Розвиток і Ефективність

Купівля підписників в Instagram — марна стратегія

24 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Купівля підписників в Instagram — марна стратегія
Share on FacebookShare on Twitter

Купівля підписників в Instagram стає все більш популярною, і багато знаменитостей, впливових осіб і компаній купують їх, щоб підвищити свій соціальний статус. Люди платять за ці фальшиві акаунти, щоб створити ілюзію, що у них є більш значущі послідовники, ніж вони. Це явище стало настільки поширеним, що деякі люди навіть купують лайки на публікаціях, щоб ще більше збільшити кількість підписників.

Скільки коштує придбати підписників в Instagram?

Купівля підписників в Instagram супроводжується різними цінами. На деяких сайтах можна купити 100 підписників за 7 доларів. Це не так вже й погано, якщо ви шукаєте швидкого задоволення. Дорожчий варіант — купити 10 000 підписників в Instagram за 520 доларів. Найдорожчий варіант — придбати 5 000 000 підписників в Instagram за 1300 доларів.

Як визначити, чи купує хтось підписників для свого профілю

Купівля підписників в Instagram — марна стратегія
Georgia de Lotz

Якщо ви підписалися на когось в Instagram і помітили, що у нього багато підписників, але дуже мало публікацій, велика ймовірність, що вони купують підписників. Найпростіший спосіб визначити — поглянути на співвідношення кількості читачів і підписок.

Якщо це співвідношення мізерне (менш як 1), то, швидше за все, вони купують підписників.

Чому часто краще інвестувати в стратегію?

Купівля підписників у соціальних мережах є звичним явищем для багатьох людей. Для деяких це спосіб підвищити свою самооцінку і змусити себе почувати себе впевненіше, але правда в тому, що це не працює так. Ви можете придбати підписників Instagram або придбати лайки в Instagram, але ви не отримаєте справжніх користувачів, які цікавляться тим, що ви робите. Натомість це будуть фейкові акаунти, які ні в що не перетворюються. Найкращий спосіб спробувати розширити обліковий запис — створити стратегію на основі того, що ви публікуєте.

Купівля підписників — марна трата часу і грошей. Крім того, ви ніколи не будете задоволені кількістю підписників, тому що ринок перенасичений, і завжди є хтось, хто має більше і може запропонувати кращі пропозиції, щоб отримати їх. Зрештою, важливий контент.

person holding white android smartphone
Georgia de Lotz

Джерело

Фото на головній: Prateek Katyal


Читайте також:

Instagram досяг 2 мільярдів активних користувачів, а Twitter запускає автоматичні субтитри для відео

Теги: соціальні мережісуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.