В мережі супермаркетів запустили власне in-store радіо і відтепер щодня його слухає більш ніж мільйон людей по всій країні. Музичним директором радіо «Сільпо» став вокаліст гурту ТНМК Олег Михайлюта, відомий як Фагот.
«Ми віддали значну частину ефіру пісням молодих українських виконавців, які часто потрапляють у довгу шухляду на звичних FM-радіостанціях. А вже скоро музиканти-початківці зможуть надсилати нам свої треки, щоб їх почули у 60 містах України. Такій кількості слухачів може позаздрити будь-яка радіостанція країни, — говорить Фагот. — Команда радіо робить усе, щоб люди в супермаркетах знімали навушники та знайомилися з новими цікавими музикантами, а не чули заслухані до дір пісні, яких вдосталь на FM-хвилях».
Вже зараз у всіх супермаркетах мережі можна почути реп від Freel і ZERNO, народні мотиви MOLFAR та енергійний біт Morphom. У радіо «імпортували» і зарубіжну музику — від французького репу Sexion D’assaut до італійців Maneskin, від класики Depeche Mode до хуліганської Біллі Айліш.
У «Сільпо» кажуть, що сьогодні варто перевертати уявлення про радіо, оскільки 10 років тому воно вийшло за рамки FM-приймачів і стало звичним в інтернеті. Мережа планує зробити радіо кросплатформенним: в офлайні та в онлайні, у супермаркетах і в мультиресторанах Resto.
«Щоб викликати яскраві емоції у гостей, ми залучили всі органи чуттів: смак через добірні продукти, очі через дизайн нових супермаркетів і слух через радіо з якісною музикою. Вже під час тестового періоду ми отримали сотні теплих відгуків гостей у соцмережах. Гостям подобається чути пісні улюблених виконавців або „шазамити“ нові яскраві треки, — зазначає Катерина Огуряєва, маркетинг-директорка „Сільпо“. — Вже скоро в ефірі можна буде почути музику нашого власного виробництва. Серед касирів, курʼєрів, та інших співробітників „Сільпо“ є музиканти, яких має почути країна».
Наразі радіо готується до виходу в онлайн, водночас завершується створення власної студії. Команда радіо зазначає, що зараз для неї надзвичайно важливий зворотній звʼязок і найкращою оцінкою роботи радіо будуть відгуки гостей у соцмережах.
Читайте також:
KFC презентує новий маркетинговий підхід завдяки річному партнерству з Джеком Харлоу