• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Скільки стримери витратили на телевізійну рекламу у 2021 році?

24 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Скільки стримери витратили на телевізійну рекламу у 2021 році?
Share on FacebookShare on Twitter

У міру того, як час, витрачений на перегляд потокових сервісів, зріс під час пандемії, так і кількість грошей, яку різні платформи витрачали на телевізійні ролики, щоб продати себе потенційним новим користувачам, теж зросла.

Раніше Adweek розглядав, як найбільші потокові сервіси складаються з точки зору передплатників, але скільки вони витрачають на рекламу, щоб розширити свою базу?

Згідно з даними iSpot.tv, найбільшим рекламодавцем потокової передачі за оцінками витрат на національну телевізійну рекламу у 2021 році (до 30 листопада) була не платформа SVOD або AVOD, а віртуальний стример MVPD: DirecTV Stream, який витратив 155,8 мільйона доларів на національне телебачення. Disney+ був № 2 з оцінкою 133 мільйонів доларів США на національне телебачення, за ним йдуть Apple TV+ (127,1 мільйона доларів), Amazon Prime Video (113,9 мільйона доларів), Hulu (73,2 мільйона доларів) і новий стример Discovery+ (44,8 мільйона доларів).

Netflix, найбільший у світі потоковий сервіс, посів сьоме місце з 38,2 млн доларів, за ним йдуть Paramount+ (36,6 млн доларів), HBO Max (31,2 млн доларів) і YouTube TV (28,8 млн доларів).

Скільки стримери витратили на телевізійну рекламу в 2021 році?

Однак рейтинги суттєво змінюються, якщо дивитися на оцінювальну цінність національних телевізійних медіа, показник iSpot.tv, який впливає на оцінку вартості рекламних роликів, що запускаються в мережах материнської компанії стримера, як-от Discovery або ViacomCBS.

Discovery+ стрибає на перше місце в оцінювальному національному рейтингу вартості телекомпаній на 2021 рік з оцінкою у 274,8 мільйона доларів. Paramount+ займає друге місце зі 142,3 мільйона доларів, багато в чому завдяки всім рекламним роликам Paramount+, які транслювали CBS під час лютневого Суперкубка. Disney+ посів третє місце зі 126,3 мільйона доларів, за ним йдуть Hulu (68,8 мільйона доларів) і Peacock (54,3 мільйона доларів).

Замикають десятку найкращих за оцінкою вартості національних телевізійних медіа на 2021 рік Fox Nation (44,7 мільйона доларів), ESPN+ (33,0 мільйона доларів), AMC+ (27,8 мільйона доларів), NCAA March Madness Live (17,2 мільйона доларів) і HBO Max (15,1 мільйона доларів).

Що стосується найпопулярнішої індивідуальної реклами потокових сервісів за оцінками національних телевізійних витрат, DirecTV Stream був № 1 зі своїм роликом «Get Your TV Together: Wonder», який приніс 111,4 мільйона доларів.

Ролик є центральним елементом далекосяжної першої кампанії DirecTV Stream, яка розпочалася на початку цього року і продовжить розгортатися у 2022 році. DirecTV також займає 2 і 3 місця з найдорожчих роликів із «Get Your TV Together: Quiet Please» вартістю 22,8 мільйона доларів і «Get Your TV Together: The One» у 21,4 мільйона доларів.

Amazon Prime Video витратив 18,5 мільйона доларів на рекламу Coming 2 America, а ролик Medieval Replay на Amazon Fire TV коштував 18,5 мільйона доларів.

Але якщо подивитися на перші місця за цінністю національних телевізійних медіа, Discovery+ мав чотири з п’яти кращих місць, а його рекламний ролик «Колекція розваг із реального життя» було оцінено приблизно в 18,5 мільйонів доларів.

NCAA March Madness Live займала 2-е місце з реклами баскетбольного турніру NCAA 2021 року за допомогою «Miracle», витративши 17,2 мільйона доларів.

Джерело


Читайте також:

81% маркетологів вважають, що цінності бренду впливають на купівлю реклами

Теги: новинирозвитоксуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

В Україні розробили “Калькулятор фейків”

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.