• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Скільки стримери витратили на телевізійну рекламу у 2021 році?

24 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Скільки стримери витратили на телевізійну рекламу у 2021 році?
Share on FacebookShare on Twitter

У міру того, як час, витрачений на перегляд потокових сервісів, зріс під час пандемії, так і кількість грошей, яку різні платформи витрачали на телевізійні ролики, щоб продати себе потенційним новим користувачам, теж зросла.

Раніше Adweek розглядав, як найбільші потокові сервіси складаються з точки зору передплатників, але скільки вони витрачають на рекламу, щоб розширити свою базу?

Згідно з даними iSpot.tv, найбільшим рекламодавцем потокової передачі за оцінками витрат на національну телевізійну рекламу у 2021 році (до 30 листопада) була не платформа SVOD або AVOD, а віртуальний стример MVPD: DirecTV Stream, який витратив 155,8 мільйона доларів на національне телебачення. Disney+ був № 2 з оцінкою 133 мільйонів доларів США на національне телебачення, за ним йдуть Apple TV+ (127,1 мільйона доларів), Amazon Prime Video (113,9 мільйона доларів), Hulu (73,2 мільйона доларів) і новий стример Discovery+ (44,8 мільйона доларів).

Netflix, найбільший у світі потоковий сервіс, посів сьоме місце з 38,2 млн доларів, за ним йдуть Paramount+ (36,6 млн доларів), HBO Max (31,2 млн доларів) і YouTube TV (28,8 млн доларів).

Скільки стримери витратили на телевізійну рекламу в 2021 році?

Однак рейтинги суттєво змінюються, якщо дивитися на оцінювальну цінність національних телевізійних медіа, показник iSpot.tv, який впливає на оцінку вартості рекламних роликів, що запускаються в мережах материнської компанії стримера, як-от Discovery або ViacomCBS.

Discovery+ стрибає на перше місце в оцінювальному національному рейтингу вартості телекомпаній на 2021 рік з оцінкою у 274,8 мільйона доларів. Paramount+ займає друге місце зі 142,3 мільйона доларів, багато в чому завдяки всім рекламним роликам Paramount+, які транслювали CBS під час лютневого Суперкубка. Disney+ посів третє місце зі 126,3 мільйона доларів, за ним йдуть Hulu (68,8 мільйона доларів) і Peacock (54,3 мільйона доларів).

Замикають десятку найкращих за оцінкою вартості національних телевізійних медіа на 2021 рік Fox Nation (44,7 мільйона доларів), ESPN+ (33,0 мільйона доларів), AMC+ (27,8 мільйона доларів), NCAA March Madness Live (17,2 мільйона доларів) і HBO Max (15,1 мільйона доларів).

Що стосується найпопулярнішої індивідуальної реклами потокових сервісів за оцінками національних телевізійних витрат, DirecTV Stream був № 1 зі своїм роликом «Get Your TV Together: Wonder», який приніс 111,4 мільйона доларів.

Ролик є центральним елементом далекосяжної першої кампанії DirecTV Stream, яка розпочалася на початку цього року і продовжить розгортатися у 2022 році. DirecTV також займає 2 і 3 місця з найдорожчих роликів із «Get Your TV Together: Quiet Please» вартістю 22,8 мільйона доларів і «Get Your TV Together: The One» у 21,4 мільйона доларів.

Amazon Prime Video витратив 18,5 мільйона доларів на рекламу Coming 2 America, а ролик Medieval Replay на Amazon Fire TV коштував 18,5 мільйона доларів.

Але якщо подивитися на перші місця за цінністю національних телевізійних медіа, Discovery+ мав чотири з п’яти кращих місць, а його рекламний ролик «Колекція розваг із реального життя» було оцінено приблизно в 18,5 мільйонів доларів.

NCAA March Madness Live займала 2-е місце з реклами баскетбольного турніру NCAA 2021 року за допомогою «Miracle», витративши 17,2 мільйона доларів.

Джерело


Читайте також:

81% маркетологів вважають, що цінності бренду впливають на купівлю реклами

Теги: новинирозвитоксуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.