• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

KFC презентує новий маркетинговий підхід завдяки річному партнерству з Джеком Харлоу

23 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
KFC презентує новий маркетинговий підхід завдяки річному партнерству з Джеком Харлоу
Share on FacebookShare on Twitter

Згідно з прес-релізом, KFC співпрацює з Nimbus, незалежною мультикультурною агенцією зі штату Кентуккі, над річним партнерством із хіп-хоп виконавцем Джеком Харлоу.

KFC x Jack Harlow стартували 13 грудня з фургоном з їжею за межами першого шоу в рідному місті музиканта в Луїсвіллі, де бренд рекламував свій сендвіч зі смаженою куркою.

KFC підстрибує від пристрасті до зіркових партнерств, уклавши річний договір з Джеком Харлоу, новачком на хіп-хоп сцені. Бренди швидкого харчування нещодавно звернулися до зірок у співпраці у сфері меню та рекламних кампаніях, щоб охопити споживачів покоління Z, які схильні уникати традиційної реклами.

McDonald’s, який допоміг започаткувати тенденцію співпраці, зв’язавшись із Тревісом Скоттом на своїй платформі Famous Orders минулого року, заявив, що стратегія позитивно впливає на продажі та залучення додатків, що стає все більш важливим завданням, оскільки пандемія змінює звички віддавати пріоритет цифровим та мобільні канали.

Для KFC цей крок також говорить про зміну варти на фронті. Маркетолог співпрацює з бізнесом Nimbus із Кентуккі, який наголошує на різноманітності та включеності. Nimbus було визнано мультикультурним агентством 2021 року за версією Ad Age.

Маркетинг KFC став відомим завдяки його невимушеному гумору та постійній зміні впізнаваних облич, що заміняють роль талісмана бренду полковника Сандерса. Але мережа смаженої курки шукала нових партнерів для агентства після багатьох років передавання творчих обов’язків компанії Wieden + Kennedy, чий контракт закінчується в січні, повідомляв Insider. Зміна агентств мотивує бажання більше спілкуватися з молодою аудиторією та залишатися конкурентоспроможними в так званих війнах із курячими бутербродами, де суперники, такі як Popeyes та McDonald’s, розширюють власні пропозиції.

«Для Nimbus це завжди про реальне представництво та розвиток культури, — сказала Дон Вейд, керуючий партнер Nimbus і головний стратег, у заяві для преси щодо партнерства Harlow. — Завдяки стратегічному партнерству та культурній розповіді ми змогли запустити структуру, яка допоможе розвивати бренд, активізуючись проти культурних елементів, які дають молодим і різноманітним споживачам привід купувати KFC».

Taco Bell, партнер із мережі Yum Brands, у серпні вибрав Cashmere своїм першим культурним агентством у подібному заході. Раніше восени KFC також призначив Ніка Чавеса, ветеран компанії з відеоігор Nintendo, своїм новим директором з маркетингу, замінивши Андреа Загуменскі, який роками керував маркетинговими зусиллями бренду.

Хоча такі платформи, як Famous Orders, зосереджені на рекламних акціях з обмеженим тиражем, KFC робить ставку на Харлоу на цілий рік, що може допомогти краще спілкуватися з шанувальниками репера «Whats Poppin». Оновлення будуть передаватися через мобільний додаток KFC та соціальні сторінки в TikTok, Instagram, Facebook та Twitter. Нещодавно бренд поділився петицією на Change.org, щоб розмістити Харлоу на своїх відрах для їжі, тимчасово замінивши іконографію Сандерса. Він накопичив трохи більш ніж половину необхідних підписів для проходження до друку.

Джерело


Читайте також:

KFC створив святковий светр для вас і вашого курячого відерця

Теги: креативрекламарозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.