Згідно з прес-релізом, KFC співпрацює з Nimbus, незалежною мультикультурною агенцією зі штату Кентуккі, над річним партнерством із хіп-хоп виконавцем Джеком Харлоу.
KFC x Jack Harlow стартували 13 грудня з фургоном з їжею за межами першого шоу в рідному місті музиканта в Луїсвіллі, де бренд рекламував свій сендвіч зі смаженою куркою.
KFC підстрибує від пристрасті до зіркових партнерств, уклавши річний договір з Джеком Харлоу, новачком на хіп-хоп сцені. Бренди швидкого харчування нещодавно звернулися до зірок у співпраці у сфері меню та рекламних кампаніях, щоб охопити споживачів покоління Z, які схильні уникати традиційної реклами.
McDonald’s, який допоміг започаткувати тенденцію співпраці, зв’язавшись із Тревісом Скоттом на своїй платформі Famous Orders минулого року, заявив, що стратегія позитивно впливає на продажі та залучення додатків, що стає все більш важливим завданням, оскільки пандемія змінює звички віддавати пріоритет цифровим та мобільні канали.
Для KFC цей крок також говорить про зміну варти на фронті. Маркетолог співпрацює з бізнесом Nimbus із Кентуккі, який наголошує на різноманітності та включеності. Nimbus було визнано мультикультурним агентством 2021 року за версією Ad Age.
Маркетинг KFC став відомим завдяки його невимушеному гумору та постійній зміні впізнаваних облич, що заміняють роль талісмана бренду полковника Сандерса. Але мережа смаженої курки шукала нових партнерів для агентства після багатьох років передавання творчих обов’язків компанії Wieden + Kennedy, чий контракт закінчується в січні, повідомляв Insider. Зміна агентств мотивує бажання більше спілкуватися з молодою аудиторією та залишатися конкурентоспроможними в так званих війнах із курячими бутербродами, де суперники, такі як Popeyes та McDonald’s, розширюють власні пропозиції.
«Для Nimbus це завжди про реальне представництво та розвиток культури, — сказала Дон Вейд, керуючий партнер Nimbus і головний стратег, у заяві для преси щодо партнерства Harlow. — Завдяки стратегічному партнерству та культурній розповіді ми змогли запустити структуру, яка допоможе розвивати бренд, активізуючись проти культурних елементів, які дають молодим і різноманітним споживачам привід купувати KFC».
Taco Bell, партнер із мережі Yum Brands, у серпні вибрав Cashmere своїм першим культурним агентством у подібному заході. Раніше восени KFC також призначив Ніка Чавеса, ветеран компанії з відеоігор Nintendo, своїм новим директором з маркетингу, замінивши Андреа Загуменскі, який роками керував маркетинговими зусиллями бренду.
Хоча такі платформи, як Famous Orders, зосереджені на рекламних акціях з обмеженим тиражем, KFC робить ставку на Харлоу на цілий рік, що може допомогти краще спілкуватися з шанувальниками репера «Whats Poppin». Оновлення будуть передаватися через мобільний додаток KFC та соціальні сторінки в TikTok, Instagram, Facebook та Twitter. Нещодавно бренд поділився петицією на Change.org, щоб розмістити Харлоу на своїх відрах для їжі, тимчасово замінивши іконографію Сандерса. Він накопичив трохи більш ніж половину необхідних підписів для проходження до друку.
Читайте також:
KFC створив святковий светр для вас і вашого курячого відерця