• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Різдвяний ролик компанії Scalpers є триб’ютом тому, чий день народження ми всі відзначаємо

23 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Іспанська текстильна компанія Scalpers від самого моменту свого заснування в Севільї у 2007 році позиціювала себе як бренда-бунтівника. (Взяти хоча б її логотип у формі черепа.) Тому цьогорічний різдвяний ролик Scalpers звернувся до провокативного образу «найбільшого бунтівника в історії».

Кампанії цього бренду загалом відзначаються сміливістю. Це і демонстрації навпроти Конгресу депутатів Іспанії із закликами «виправити свій імідж» хоча б у тому, як депутати одягаються. І минулорічна сумна різдвяна кампанія, в якій бренд порушував той факт, що за час пандемії репутація Іспанії впала як ніколи низько. А нещодавно до найважливішої рекламної кампанії року бренд Scalpers вирішив зайти ще далі, зробивши свій різдвяний ролик омажем тому бунтівникові, чий день народження ми всі відзначаємо в цей час: Ісусові Христу.

Девід Кабальєро, старший креативний директор Wunderman Thompson, так пояснює цей задум: «Кампанією You Were Born A Rebel бренд Scalpers запрошує споживачів замислитися, чи дійсно вони хочуть відзначати банальне та стереотипне Різдво, чи, може, вони б радше відсвяткували в цей день автентичність, бунтарство і свободу. Ми сподіваємося, що ця кампанія поділиться з людьми дрібкою натхнення та автентичності у нинішню постпандемічну епоху, коли ми всі зараз переосмислюємо свою систему цінностей».

А Хосе Марія П’єра, директор бізнес-розвитку Wunderman Thompson, додає: «Цей різдвяний ролик Scalpers надзвичайно шанобливо ставиться до образу Ісуса Христа. Це відео, власне, було задумане як триб’ют його образу, нагадуючи про велич його особистості у час, коли ми, іспанці, готуємося вшановувати його народження. Хай там як, але я хотів би підкреслити неабияку сміливість того, що бренд Scalpers наважився схвалити таку ідею попри те, що це рішення містило очевидний ризик. Але я переконаний, що для Scalpers ця ідея спрацює дуже добре, оскільки ця кампанія є зухвалою, несхожою на інші та дуже органічною для бренду. А отже, я впевнений, що вона знайде відгук серед його аудиторії».

Джерело


Нагадуємо:

Іронічний та самокритичний мініфільм «За ваші гріхи» від австралійських рекламістів свого часу спробував уявити піар-кампанію для Ісуса.

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїріздво

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.