Іспанська текстильна компанія Scalpers від самого моменту свого заснування в Севільї у 2007 році позиціювала себе як бренда-бунтівника. (Взяти хоча б її логотип у формі черепа.) Тому цьогорічний різдвяний ролик Scalpers звернувся до провокативного образу «найбільшого бунтівника в історії».
Кампанії цього бренду загалом відзначаються сміливістю. Це і демонстрації навпроти Конгресу депутатів Іспанії із закликами «виправити свій імідж» хоча б у тому, як депутати одягаються. І минулорічна сумна різдвяна кампанія, в якій бренд порушував той факт, що за час пандемії репутація Іспанії впала як ніколи низько. А нещодавно до найважливішої рекламної кампанії року бренд Scalpers вирішив зайти ще далі, зробивши свій різдвяний ролик омажем тому бунтівникові, чий день народження ми всі відзначаємо в цей час: Ісусові Христу.
Девід Кабальєро, старший креативний директор Wunderman Thompson, так пояснює цей задум: «Кампанією You Were Born A Rebel бренд Scalpers запрошує споживачів замислитися, чи дійсно вони хочуть відзначати банальне та стереотипне Різдво, чи, може, вони б радше відсвяткували в цей день автентичність, бунтарство і свободу. Ми сподіваємося, що ця кампанія поділиться з людьми дрібкою натхнення та автентичності у нинішню постпандемічну епоху, коли ми всі зараз переосмислюємо свою систему цінностей».
А Хосе Марія П’єра, директор бізнес-розвитку Wunderman Thompson, додає: «Цей різдвяний ролик Scalpers надзвичайно шанобливо ставиться до образу Ісуса Христа. Це відео, власне, було задумане як триб’ют його образу, нагадуючи про велич його особистості у час, коли ми, іспанці, готуємося вшановувати його народження. Хай там як, але я хотів би підкреслити неабияку сміливість того, що бренд Scalpers наважився схвалити таку ідею попри те, що це рішення містило очевидний ризик. Але я переконаний, що для Scalpers ця ідея спрацює дуже добре, оскільки ця кампанія є зухвалою, несхожою на інші та дуже органічною для бренду. А отже, я впевнений, що вона знайде відгук серед його аудиторії».
Нагадуємо:
Іронічний та самокритичний мініфільм «За ваші гріхи» від австралійських рекламістів свого часу спробував уявити піар-кампанію для Ісуса.