«Для людей і компаній, яким є що сказати, ми створюємо простори, які вміють говорити» — таку обіцянку дають засновниці нового бізнес-проєкту Voice of Space — Аліса Баньковська, СЕО хабу інновацій для розробки рішень сталого розвитку міст та Ольга Роєнко, СЕО консалтингової агенції Royenko Agency, що спеціалізується на бізнес-девелопменті та маркетингових комунікаціях.
Voice of Space — партнерський проєкт двох команд з індустрії креативної економіки, що об’єднали свій досвід на перетині урбаністики, технологій, архітектури, дизайну, брендингу та комунікацій для створення нового типу публічних та комерційних просторів.
«Ми хочемо навчити бізнес говорити за допомогою простору, яким він володіє чи до якого має відношення. Дуже часто потрапляючи на територію бізнесу — в офіс чи на виробництво ми не розуміємо де знаходимось, допоки не побачимо вивіску чи вказівник. Більшість таких просторів — німі. Ми ж переконані, що кожен простір, в якому перебуває людина — на роботі, навчанні, на відпочинку — будь-де — має бути не тільки зручним і функціональним, а ще мати своє надпризначення і вміти його передати — через форму, дотик, колір та взаємодію з технологіями. Надпризначення простору — це його місія, що втілена в архітектурі, дизайні і технологіях, яка стає чітко зрозумілою завдяки „точкам контакту“ з людиною» — коментує запуск проєкту Аліса Баньковська, СЕО Synchro Space.
Voice of Space концентруватиметься на трьох основних напрямках роботи:
- Розробці концепцій просторів для бізнесу (комерційних та виробничих), де фокусом взаємодії в першу чергу буде внутрішня аудиторія (співробітники).
- Створенні публічних просторів, які будуть вирішувати конкретні урбаністичні, культурні, екологічні та інші задачі з фокусом на інтереси локального комьюніті та водночас відтворювати цінності інвестора проєкту.
- Розвитку власних та партнерських проєктів, в які планують залучати інвестиції.
«Ми уважно спостерігаємо за тим, як змінюється поняття „взаємодія“. Люди, компанії, бренди відкривають для себе формат фіджитал-відносин (поняття phygital — поєднання фізичного світу „physical“ та діджитального „digital“). Ми надихаємось тим, як змінюються європейські міста завдяки активній участі бізнесу, і саме тому хочемо допомогти українському бізнесу створювати нові й цінні простори, які будуть змінювати міста на краще і водночас стануть потужним інструментом комунікацій. Voice of Space якраз про це — про партнерство міста, громад та бізнесу, де враховані інтереси кожної сторони», — коментує Ольга Роєнко, СЕО Royenko Agency.
Серед власних та партнерських проєктів Voice of Space:
- Solo_me мережа технологічних моноготелів, розрахованих на перебування тільки однієї людини.
- Sculpture Eco Park з командою Booryak — парк біоскульптур на воді з функцією очищення закритих водойм. Паркові скульптури, оснащені біоплато та системою механічної аерації, розміщуються на поверхні водойм, забезпечують очищення води та створюють екомаршрути.
- MEAS (MEMORY ASSEMBLING SPACE) — це публічний простір, що має на меті замінити традиційні кладовища та запропонувати альтернативний підхід до вшанування пам’яті про людей, яких більше немає. Проєкт поєднує в собі архітектурну споруду — phygital-бібліотеку пам’яті з лекторіями та артстудіями, а також велику паркову зону.
Інші проєкти представлені на сайті Voice of Space.
Читайте також:
Дослідження «Креативна економіка – нова економічна епоха XXI ст.». Висновки й тренди