Цієї зими всюди можна побачити привітання від щасливих тигрів. Але реальні справи цих тварин доволі кепські. Загалом у світі залишилося лише 6500 особин шести підвидів. Тому «Сільпо» разом із R Agency розробили новорічне промо, щоб привернути увагу до цієї проблеми.
Головною фішкою комунікації є те, що кількість матеріалів кампанії відповідає кількості тигрів, які живуть у дикій природі.
Сітілайти з фактами про підвиди розміщені так, що бенгальських тигрів можна побачити по всьому місту, а от суматранських чи китайських ще доведеться пошукати.
Кожен із шістьох підвидів має своє унікальне забарвлення. Що менше тигрів конкретного підвиду залишилось у дикій природі — то менше сторінок новорічного каталогу із ним.
За таким же принципом розміщені й in-store матеріали. Тому шанс натрапити в «Сільпо» на китайського тигра настільки ж малий, як і в дикій природі.
«Silpo»
Chief Marketing Officer — Katerina Oguraieva
Head of Brand Communications Department — Julia Zabrovskaya
Project Manager — Iryna Butenko
R Agency
Creative Director — Dima Liutyi
Art Director — Yana Havelia
Illustrator — Dasha Ilnytska
DTP Designer — Andriy Nechitaylo
Senior Copywriter — Danil Tertichniy
Copywriter — Tina Vislianska
Account Director — Maria Ursta
Junior Account Manager — Andrii Burakov
Читайте також:
Їстівна набивка: Lay’s перетворює пакетики для своїх найменш популярних чипсів на куртки