• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Їстівна набивка: Lay’s перетворює пакетики для своїх найменш популярних чипсів на куртки

22 Грудня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Картопляні чипси Lay’s тепер вже не просто снеки. Спершу вони з’явилися у форматі горілки, а тепер бренд Lay’s перетворює чипси ще й на набивку для дутих курток.

Така химерна ідея була втілена в життя на завершення кампанії, в рамках якої бренд Lay’s відкрив «неіснуючий» гібридний ресторан KFC/Subway/Pizza Hut. Метою кампанії було популяризувати смаки чипсів, натхненні стравами з найвідоміших мереж фастфуду: курча KFC, курка теріякі Subway та піца Маргарита з Pizza Hut. В ході кампанії споживачам з Бельгії та Голландії було запропоновано проголосувати за свій улюблений варіант із цих трьох, який стали б випускати регулярно в країні, яка його обрала.

Вибором голландської публіки стала курка Subway, а бельгійській більше сподобалися чипси зі смаком піци. А курча KFC пролетіло і там і там. Але для цього неулюбленця публіки у бренду Lay’s знайшлися інші плани.

В новій кампанії від PepsiCo та амстердамської агенції Fitzroy вже надруковані пакетики для чипсів, що програли у змаганні за споживацькі симпатії, були перетворені на дуті куртки доволі футуристичного вигляду. Такий витвір фастфудної моди можна було б очікувати, скоріше, від якогось культового фешн-лейблу. Втім, до дизайну цих курток дійсно долучився амстердамський модний бренд XPLCT Studios.

Таке повторне використання пакетиків для чипсів є, як стверджує агенція, унікальним способом перетворити сміття на моду.

Тут було б логічно спитати: а з чого ж робиться набивка для дутої куртки з пакетиків? Що її надуває?

Що ж, замість гусячого пуху чи поліестеру ці куртки набиті пакетиками з тими чипсами, які виявилися більш до смаку бельгійським та голландським споживачам. Ці пакунки запхнуті у кишені зісподу куртки, щоб носій міг витягати їх щоразу, коли закортить чимось підживитися.

Міша Шройдер, старший креативний директор та партнер Fitzroy, пояснив, що ця ідея зародилася у них в ході брейнстормінгу, коли вони думали, як би прорекламувати смаки-переможці. Зрештою, креативна команда вирішила все ж зробити ці пакетики чипсів досяжними для рук та зубів, огорнувши їх залишками тих варіантів, які змагання програли.

На сайті Lay’s жителям Бельгії та Голландії запропоновано взяти участь у розіграші таких курток. А всі інші можуть просто приміряти на себе це чудернацьке вбрання в доповненій реальності за допомогою спеціальної Snapchat-лінзи.

Джерело


Нагадуємо:

Італійський дизайнер Тобія Замботті створив із використаних масок куртку COAT-19.

Теги: гумордизайнмаркетинг і комунікаціїмода

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

У межах події Ukrainian Creative Stories 2025 були оголошені переможці національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 – події, яка щороку відзначає досягнення українських дизайнерів і демонструє нові...

Читати даліDetails

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.