• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Мобільні додатки Nike та Etsy стали «альпіністами» у цей святковий сезон: звіт

22 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Мобільні додатки Nike та Etsy стали «альпіністами» у цей святковий сезон: звіт
Share on FacebookShare on Twitter

Згідно зі звітом Digital Turbine, оскільки споживачі все частіше використовують цифрові канали, більша частина (55%) мобільних покупців завантажили принаймні одну нову програму для покупок перед сезоном свят.

Серед завантажених програм для покупок були Amazon, Walmart і Target. Але у звіті також визначено інші програми, зокрема Nike, Etsy, Poshmark і Fetch Rewards, як «альпіністів», що вказує на те, що споживачі мали намір встановити ці програми вище середнього.

Згідно зі звітом, Sam’s Club та eBay були серед додатків, які мали низькі наміри встановлення, попри те, що вони мали високу обізнаність споживачів.

Звіт Digital Turbine повторює аналогічні дослідження, які вказують на те, що роздрібні продавці, такі як Walmart і Amazon, продовжують домінувати у завантаженні додатків і поінформованості споживачів. Звіт Sensor Tower Store Intelligence за 2020 рік показав, що Walmart, Amazon і Shop були найбільш завантажуваними програмами для покупок під час Чорної п’ятниці минулого року. Інший звіт, опублікований на початку року від Apptopia, показав, що Amazon, Walmart і Wish увійшли до трійки найбільш завантажуваних додатків серед покупців у США за весь 2020 рік.

У ширшому плані дослідження показують, що споживачі все частіше хочуть робити покупки через мобільні додатки, особливо молоді споживачі. У звіті Liftoff and Adjust було виявлено збільшення на 40% залучення до додатків для покупок у 2020 році у порівнянні з 2019 роком, що свідчить про те, що більше споживачів зверталися до мобільних програм для покупок під час пандемії COVID-19. Звіт Brightpearl.com цієї осені показав, що покоління Z планує робити покупки на свята через кілька мобільних і соціальних мереж, включаючи Facebook, мобільні додатки роздрібного продавця, WhatsApp, Instagram і YouTube.

Оскільки під час пандемії коронавірусу покупці більше покладаються на мобільні додатки, роздрібні продавці додають нові функції для оптимізації мобільних покупок. На початку жовтня Macy’s оновила дизайн додатків і навігацію, а також представила пряму трансляцію покупок. Пізніше того ж місяця Target додав повідомлення «Щось забули?» разом із новими функціями для підтримки служб доставлення в той же день.

Джерело


Читайте також:

Інсайти конференції CASES: Marketing, Strategy & PR

Теги: історіїмобільні додаткиновинирозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Думай як клієнт: від тригерів до просування
Бізнес та Інновації

Думай як клієнт: від тригерів до просування

7 Березня, 2024

Група компаній infocus та коворкінг GNRTR організовують бізнес-івент для маркетологів та підприємців. Тема: «Думай як клієнт: від тригерів до просування».Де та коли?🗓️ 16.03 о 13:00📍 коворкінг GNRTR: вулиця Михайла Грушевського,...

Читати даліDetails

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

« Додому»: зворушлива колаборація Укрзалізниці з мобільним застосунком Templify

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.