Загальноприйнято вважати, що дизайн логотипу та брендинг — це одне. Іноді ці терміни навіть можна використовувати як синоніми. Вони обидва тісно пов’язані, і вони повинні працювати разом узгоджено. Однак це два дуже різні процеси.
Що таке бренд?
Бренд — це те, що люди сприймають і переживають про компанію. Це послідовний тон голосу або візуальна мова, яка представляє конкурентні переваги компанії та її позицію на ринку.
Що таке логотип?
Логотип — це візуальний символ, що показує суть і характер бренду. Невіддільною частиною сильного бренду є логотип, що запам’ятовується. Він служить візуальним ярликом для компанії на конкурентному ринку.
Яка різниця між брендингом та дизайном логотипу?
Розробка логотипу — це процес створення ідентичності бренду.
Процес створення бренду називається брендингом. Це стратегія, яку компанії використовують, щоб ідентифікувати свої продукти та організації та дати людям підставу вибирати їх перед своїми конкурентами. Стратегія брендингу визначає, що таке бренд.
Брендинг можна здійснити за допомогою різних інструментів.
Ось деякі з елементів, які використовуються в стратегії брендингу:
- Визначення бренду: мета, цінності та обіцянка
- Заява про позиціювання брендів
- Ідентичність бренду: назва компанії, tone of voice, візуальна ідентичність (що включає дизайн логотипу)
- Реклама та комунікації: радіо, телебачення, журнали, газети, зовнішня реклама, веб-сайти та мобільні додатки
- Партнерство та спонсорство
- Дизайн пакування
- Досвід роботи
- Стиль управління
- Обслуговування клієнтів
- Стратегія ціноутворення
Дизайн логотипу є важливим інструментом у розробці візуальної ідентичності бренду.
Що важливіше?
Бренд — це ядро компанії. Логотип — це візуальний ярлик, який ідентифікує торгову марку. Хоча система ідентичності логотипу та сильні системи брендингу важливі для маркетингу та просування цілісного іміджу, бренд говорить сам за себе. Те, як люди ставляться до компанії та її продуктів, може мати значний вплив на успіх бізнесу. Це видно в соцмережах. Бренди часто бойкотуються через їхню політичну позицію, імідж бренду чи репутацію.
Сильна ідентичність логотипу — це об’єднання чітких визначень, унікальності та артикуляції, що показує сильніший голос бренду. Ви можете порівняти ідентичність логотипу з вершиною айсберга. Більша частина маси складається з айсберга, а видимі частини над ватерлінією є логотипом для маркетингової спільноти.
Висновок
Логотип — це елемент графічного дизайну, який представляє бренд. Однак бренд — це суміш усіх матеріальних і нематеріальних елементів, які представляють компанію. Без бренду логотип не мав би реального значення. Це був би просто графічний елемент.
Добре розроблений логотип у поєднанні з сильною стратегією брендингу може допомогти компаніям ефективно охопити свою аудиторію та створити бренд, який є стійким і провідним у галузі. Добре розроблений логотип необхідний для будь-якого підприємця, який хоче створити бренд. Це принесе дивіденди вашій організації та бренду в довгостроковій перспективі.
Читайте також:
Як не провалити дедлайни: 5 інструментів для планування часу PR-фахівця
Як спільна робота над даними відкриває світ можливостей для маркетологів