• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Творчість і дизайн

Експеримент з брутальної чесності: чи купуватимуть люди алкоголь, якщо знатимуть про наслідки все?

20 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Новий шведський горілчаний бренд називається просто: Alcoholic Vodka. Прагнучи досягти максимальної чесності, цей бренд на своїх пляшках докладно розписує всі наслідки його споживання, тобто все те, що алкоголь робить із тілом людини.

Перший же рядок тексту на його сайті проголошує: «Цей продукт є надзвичайно шкідливим для вашого здоров’я і може спричинити численні тяжкі захворювання. Якщо ви з якоїсь причини мусите його пити, будь ласка, вживайте відповідально. У цього небезпечного напою є численні кращі альтернативи. Будь ласка, добре подумайте, перш ніж його замовляти».

Сама ж пляшка містить на етикетці анатомічну ілюстрацію людського тіла, на якій всюди можна побачити численні червоні трикутники. А текст поряд розписує, як саме алкоголь здатен зруйнувати ваші органи.

Навіщо все це?

Заради експерименту, який вирішили провести двоє досвідчених шведських креативників Йохан Філ і Магнус Якобссон.

На перший погляд Alcoholic Vodka може здатися чудернацькою спробою діяти від протилежного: зацікавити людей у продукті, надавши йому ореолу небезпеки. Але, як стверджують самі Філ і Якобссон, насамперед вони ставили собі за мету поекспериментувати з наразі дедалі популярнішим прагненням до прозорості в рекламі, довівши його до максимуму.

«Ідея виникла у нас в ході обговорення того, який бренд взагалі наважиться обрати стовідсоткову чесність в якості своєї єдиної маркетингової стратегії, — пояснили Йохан Філ і Магнус Якобссон виданню Muse. — Жоден з реальних брендів, це точно, навіть якщо деякі з них час від часу вдаються до прозорості у своєму маркетингу. Тому ми вирішили запустити власний бренд на засадах стовідсоткової прозорості в усьому: від продукту до дизайну та реклами».

Більшість горілчаних брендів витрачають мільйони на приховування правди, стверджують креативники. І тут постає питання: скільки правди здатен витримати бренд? Сто відсотків? Хтозна.

Тому-то вони й вирішили з’ясувати все на практиці. Загалом, вони очікують, що їхній продукт провалиться на ринку. Така вже зазвичай доля брутальної чесності. Але будь-який результат — це результат, незалежно від того, поставляться споживачі до продукту прихильно чи ні. Хто купуватиме таку горілку і чи купуватимуть її взагалі, наразі невідомо.

Втім, одне про бренд Alcoholic Vodka можна сказати напевно: дизайн пляшки в око впадає одразу.

Джерело


Читайте також:

Депресивні палички і прихована камера: вигадана компанія робить вейпам (анти)рекламу.

Теги: брендингдизайнпсихологіясуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

У межах події Ukrainian Creative Stories 2025 були оголошені переможці національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 – події, яка щороку відзначає досягнення українських дизайнерів і демонструє нові...

Читати даліDetails

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.