Однією з нових категорій на Міжнародному фестивалі креативності Cannes Lions є категорія Creative Commerce Lions. Ця категорія відзначає інноваційний і креативний підхід до онлайн та офлайн-комерції, платіжних рішень і транзакцій.
Комерцію часто розглядають просто як транзакцію, з як можна меншими витратами і якомога більшим зиском. Насправді вона представляє набагато більше потенціалу та можливостей для брендів.
В цій надзвичайно ризикованій та водночас захопливій сфері насправді дуже багато експериментів, пошуків і витончених рішень. В категорії Creative Commerce Lions відзначатимуться першовідкривачі від брендів і роздрібних продавців, які впроваджують «нові» форми торгівлі — безготівкову, багатоканальну, імерсивну та інші з метою підйому продажів та більшого комфорту для покупців.
Чого очікує журі
Заявки мають продемонструвати, як інновації та оптимізація на будь-якій точці наскрізного шляху від продавця до клієнта призвели до збільшення залучення споживачів та комерційного успіху.
Під час суддівства буде враховано ряд критеріїв, які зважуються наступним чином: 30% ідея, 20% стратегія, 20% виконання, 30% результати.
Один і той самий твір можна ввести до чотирьох разів у Creative Commerce. Однак один і той самий твір можна ввести лише один раз у «A. Креативна комерція: сектори».
Читайте також:
Cannes Lions-2022. Нова категорія – B2B Lions