Bate Bate Chocolate — це креативна студія, яка створює незвичні дитячі програми для Гондурасу. Вона створює проєкти, присвячені вихованню допитливості у дітей, під час розвитку уваги, творчості та навчання.
Щоб створити цікаву презентацію бренду для просунення своєї місії, вона звернулася до місцевої креативної агенції Studio Mondas з проханням створити систему брендингу, яка б розуміла її мету, і виражала цю сутність у радісний спосіб, щоб захопити дітей та їхніх батьків.
Партнер і співзасновник Studio Mondas Девід Лопес розповідає, як вони розпочали проєкт. «Ми почали з того, що послухали Вітні та Джейкоба, засновників Bate Bate Chocolate, — пояснює він. — У наших розмовах ми шукали їхню основну мету. Ми дізналися, що вони хочуть викликати у дітей зацікавленість. Разом ми вирішили зосередитися на трьох словах: вихованні, чарівності та веселощах».
«Здебільшого ми розглядали дитячі книжки та історії, які захоплюють магією, розважають та навчають дитячу аудиторію. З цього вийшли вирізані ілюстрації. Щось настільки ж мінімалістичне та просте, ніби це зробила дитина. І ця відкрита простота є важливою до чарівності».
Команда Mondas хотіла, щоб ідентичність також була виразною. «Тому ми пішли вперед і використали довжину назви та різноманітність композицій як основний інгредієнт. Яскрава палітра кольорів додає різноманітності. Нарешті, ми використали м’яку та ніжну Recoleta, щоб додати живого характеру створеного продукту».
Читайте також:
Досвід чи свіжий погляд? Як вибрати івент-агентство