Раніше маркетинг у соціальних мережах зводився до того, хто кричить найголосніше і публікує більше.
Але у 2021 році все по-іншому.
Спосіб, яким споживачі використовують соціальні мережі та реагують на них, постійно змінюється. Крім того, серед наших каналів переважає все більше конкурентних брендів у таких галузях, як мода, краса та особиста гігієна. Цей комбінований тиск призвів до появи розумного підходу до маркетингу в соціальних мережах, орієнтованого на людей. Стратегія, яка прагне виділитися з автентичності та унікальності в основі. Розумні бренди знищують шум за допомогою «контенту клієнтів».
Оскільки соціальні медіа вже в «підлітковому віці», брендам немає виправдання підходити до нього з пасивним ставленням або публікувати новини як щось другорядне. Хоча деякі старі функції — використання соціальних медіа як дружнього, доступного способу обслуговування клієнтів або додавання нотки індивідуальності вашому бренду — залишаться тут, є нові потужні сили та функції, які можна використовувати для брендів, які хочуть розширити свою цифрову присутність і, отже, полегшити людям їх пошук в Інтернеті.
Найважливішим є те, що стає все більш очевидним, що споживачі хочуть мати справжню взаємодію з брендами, за якими вони слідкують в соціальних мережах, і що вони самі хочуть відчувати себе поміченими. Бренди, які уважно прислухаються до своїх клієнтів і взаємодіють з ними, а не просто роблять все за інструкціями, розвинуть індивідуальність бренду, отримають більшу частку соціального голосу, ніж їхні конкуренти. В деяких випадках, зрештою, проводять самогенеруючі маркетингові кампанії, які могли б самі запрацювати. Такий спосіб мислення важливий для брендів, які хочуть вирватися вперед у ці невизначені часи, коли бренди та споживачі відчувають ущемлення. Виховання довіри споживачів до вашого бренду є ключовим моментом.
Нове зрушення в стратегії маркетингу в соціальних мережах полягає в тому, щоб використовувати культуру створення та обміну, що постійно зростає, і заохочувати її, з кінцевою метою, щоб ваш бренд і дух бренду були в центрі того, що поширюється. Ми знаємо, що маркетинг із вуст у вуста є однією з найпотужніших його форм, і оскільки реальні можливості передачі інформації зменшуються із соціальним дистанціюванням та карантином, існує більше стимулів, ніж будь-коли, заохочувати передачу даних із вуст у вуста онлайн. Звичайно, передача у такий спосіб в Інтернеті має додаткову перевагу, оскільки є можливість охопити подібних людей, крім найближчих родичів і друзів. Що може бути більш заспокійливим, ніж бачити, що хтось, як ви, насолоджується продуктом, який ви думаєте купити?
Впливова сила клієнтського контенту не має собі рівних. Зрештою, згідно зі звітом Nielsen Global Trust In Advertising, 一 «92% споживачів у всьому світі кажуть, що вони довіряють заробленим медіа, таким як рекомендації друзів та родини, перш за все ніж іншим формам реклами». Використання цього золотого пилу для маркетингу не є чимось новим, але це, безумовно, практика, яка сьогодні стає пріоритетною для все більшої кількості споживчих брендів, які шукають стійке зростання на ринках, які лише стають більш насиченими.
Деякі бренди, які вперше занурюються в маркетинг із контентом клієнтів, приємно здивовані, коли виявляють, що дуже зацікавлені клієнти вже діляться багатьма позитивними відгуками та позитивним контентом навколо свого бренду. В епоху Instagram і TikTok багато цього контенту є дуже візуальним і може приймати форму навчальних відео, оглядів, кадрів «до і після», а також більш креативних і незвичайних форм вираження.
Ключ до успіху в маркетингу в соціальних мережах
Ключ до успіху в маркетингу в соціальних мережах сьогодні та й в майбутньому полягає в тому, щоб використовувати впливову силу контенту ваших клієнтів, додаючи ці зображення, відео та письмові відгуки до свого маркетингу. За допомогою відповідної технології та з відповідними дозволами від творців бренди можуть повторно публікувати й навіть «реміксувати» контент клієнтів, інтегруючи його у свої маркетингові кампанії в соціальних мережах та за їх межами, а також включаючи його в ключові моменти під час покупки. Добре розміщене зображення клієнта, який користується продуктом або носить його, може дати покупцям додаткову впевненість, що їм потрібно додати товар у свій кошик і оформити замовлення. Окрім безпосереднього впливу на клієнтів до покупки, він має додатковий бонус: заохочує більше клієнтів брати участь у пропаганді бренду.
Інший спосіб використовувати схвалений клієнтами контент — інтегрувати його в платні соціальні кампанії. Повторно публікуючи дописи від клієнтів, які зарекомендували себе завдяки досягненню високого рівня залучення, а потім виділяючи певні витрати на маркетинг на такі публікації, ви можете максимально розширити автентичну й впливову силу цих візуальних оглядів. Це спосіб збільшити цифрову присутність в обмін на відносно невеликі витрати. І якщо бренду не вистачає контенту або він просто хоче продовжувати створювати його, він може розпочати конкурс або кампанію зі збору контенту, вкладаючи гроші за оплачувану публікацію, яка просуває чіткий заклик до дії. Це також чудовий спосіб швидко реагувати на сезонні або вірусні моменти, не змінюючи хід загальних маркетингових кампаній.
Є багато нових брендів, які рано зрозуміли силу контенту для клієнтів і будують на цьому свій бізнес. Такі бренди, як FENTY, глибоко розуміють соціальні медіа і використовують це у своїх інтересах, зокрема, вони стали одними з перших користувачів відеоплатформи TikTok. Поставляючи своїм послідовникам завдання з брендом TikTok, вони заохочують любов до бренду та залучення, таким чином збільшуючи свою соціальну частку.
Однак у цьому сучасному прагненні до взаємодії легко втратити з поля зору речі, які роблять ваш бренд унікальним. З кожним дописом, публікацією та викликом для брендів важливо постійно запитувати себе, чи вони справжні. Цього року ми бачили так багато великих соціальних рухів, які спокушали бренди приєднатися до розмови. Але перед тим, як бренд приєднається, вони повинні запитати себе, чи справді вони розглядають цей момент, чи взаємодіють із ним у глибокий спосіб. Тому що, якщо залучення на глибині шкіри, це буде видно, і ентузіазм прихильників зникне, якщо взаємодія бренду зі світом не буде реальною.
Зрештою, переваги переходу до кампаній у соціальних мережах, орієнтованих на людей, величезні, особливо з точки зору економії часу та грошей. Попри те, що цей контент створюється особами без особливого керівництва брендом, було доведено, що автентичність та надійність такого контенту досягають у 7 разів більше залучення, ніж активи, створені брендом. І найголовніше, контент, створений клієнтами про бренд є унікальним і не може бути відтворений. Саме зараз, особливо, бренди, які готові відмовитися від контролю й трохи розважитися, отримають нагороду, використовуючи енергію неспокійної клієнтської бази, яка прив’язана до дому.
Читайте також:
5 способів, як бренди можуть краще взаємодіяти з поколінням Z