Враження від різдвяних пісень, певно, буде неповним, доки ви не почуєте, як Carol of the Bells («Щедрик») грають на 65 будівельних інструментах, які продаються в магазинах Ace Hardware.
Зрештою, кому потрібні струнні та ударні, якщо у вас є дрилі, бензопили, мішки з вугіллям та контейнери для сміття. А гайкові ключі, як виявляється, цілком здатні дзвеніти не гірше за дзвоники.
Цю мелодію в 1914 році написав український композитор Микола Леонтович. Відтоді «Щедрик» багато де став різдвяною класикою під назвою Carol of the Bells, чим і скористалася мережа Ace Hardware. Цю версію мелодії створили для цьогорічної різдвяної кампанії агенція O’Keefe Reinhard & Paul і студія Beacon Street.
Варто зазначити, що зіграно її було без будь-якого стороннього акомпанементу чи допоміжного ритму.
Так, тут є машина Голдберга, збудована із циркулярних пилок!
Журналістам видання Muse випала можливість задати креативній команді кілька питань щодо цієї кампанії:
Ви від самого початку збиралися скористатися реальними інструментами? Чи, може, ця ідея поступово еволюціонувала?
Дейв Петті, креативний директор OKRP: Наш вибір пісні змінювався кілька разів. Але основна ідея від початку передбачала реальну музику, зіграну на реальних предметах з полиць Ace реальними співробітниками мережі. Постманіпуляція дозволила б перетворити звук будь-якого предмета на звук будь-якого музичного інструмента. Але виклик полягав саме в тому, щоб усе було автентичним, а пісня була зібрана з реальних товарів, які продає Ace.
Чому ви зрештою обрали саме Carol of the Bells?
Енді Скіаманна, креативний директор OKRP: Ми розглянули десятки класичних різдвяних пісень. Найважливішими елементами тут були їхні складність і композиція. Нам потрібен був найширший спектр музичних елементів, щоб ми могли поекспериментувати з найширшим вибором предметів, придатних для дарування . Ми хотіли справити враження, наче в залі Ace грає цілий оркестр.
Як ви вирішували, які саме предмети використовувати?
Денні Данлап, композитор Beacon Street: Ми створили таблицю, де позначили, звук якої висоти зазвичай видає кожен предмет. Це був цікавий процес, адже досі ніхто ще не звертав увагу на те, що дриль Milwaukee та дриль Dewalt видають два абсолютно різних звуки!
А коли ми з’ясували, з якою висотою звуку нам доведеться працювати, ми обрали тональність мелодії.
Деякі з найменших інструментів ми записували в студії наживо, кожен предмет окремо, щоб максимально контролювати мікшування звуку.
А потім ми зробили запис великих інструментів у одному з магазинів Ace. Менеджер магазину, Грег Голд, був дуже гостинним до нас. Він навіть згодився вимкнути кондиціонери, щоб ми могли отримати чистий запис лупцювання грилів Traeger.
На все про все нам знадобилося чотири дні.
Нагадуємо:
Запуск цілодобових музичних каналів з різдвяною тематикою від Vevo.