Практикування тайм-менеджменту стало зараз особливо популярним, тому важливо знайти для себе найзручніший спосіб планування часу. Особливо актуально це для комунікаційників, які часто працюють над декількома проєктами одночасно. А крім того, хочеться мати й work-life balance та встигати відпочивати.
Тримати всі справи в голові — не варіант, адже рано чи пізно щось забудеться. «Зазвичай понеділок — день найбільш нагальних справ та роботи з документами. За вихідні збирається чимало запитів, і треба їх усі опрацювати. Ближче до середини тижня вже настає час більш рутинної роботи, зідзвонів з клієнтами та командою. І в п’ятницю або роблю заготовки на наступний тиждень, або допрацьовую те, що не вийшло зробити раніше», — розповідає про свій день співзасновниця комунікаційної агенції pedan|buro Олена Левандовська.
Аби не загубитися в таких насичених робочих буднях, пропонуємо 5 інструментів, які допоможуть ефективно спланувати свій час та не потонути в завданнях.
Застосунки для планування часу
Телефон завжди під рукою, а завантаження необхідного застосунку — справа декількох кліків. Тим паче вибір подібних планувальників зараз величезний.
Наприклад, застосунок todoist зручний тим, що можна ранжувати задачі за важливістю та одразу інтегрувати їх у свій календар. Крім того, у ньому можна створювати дошки спільно з іншими людьми й бачити, хто яку задачу виконав, що дуже корисно для робочих проєктів. Популярний також застосунок Trello. Це віртуальна дошка, на якій можна перетягувати стікери з задачами з колонки «зробити» в колонки «у процесі» та «виконано». Комунікаційні команди можуть створювати спільну робочу зону й одразу бачити, які завдання вже виконані, а над якими зараз працюють.
До речі, якщо немає бажання завантажувати окремий застосунок або ж пам’яті на телефоні вже небагато, то можна скористатися звичайними нотатками. Там є функція створення задач, які так само можна викреслювати після виконання. Головне — мати плани перед очима. Адже іноді може здаватися, що зробити треба не так і багато. А варто лише записати це все, і стане зрозуміло — за день із таким навантаженням не впоратися.
Планер
Для тих, хто любить записувати свої завдання та позначати виконане, є такий інструмент, як планер. Його завжди можна носити з собою, він не розрядиться в незручний момент, як це може статися з телефоном. Крім того, його можна підлаштовувати під свої потреби і настрій та один місяць планувати у вигляді календаря, а інший — звичайного списку задач. Зараз можна обрати планер, спеціально створений для певної професії — б’юті-майстра, бізнесмена тощо.
А нещодавно в Україні з’явився і перший PR Планер для комунікаційників, який розробила агенція публічних комунікацій Perfect PR. Окрім можливості записувати задачі, у ньому багато корисної інформації для комунікаційників. Команда Perfect PR зібрала на сторінках знання, які можуть стати в пригоді як новачкам у сфері, так і досвідченим піарникам. Придбати PR Планер можна за посиланням: https://www.pr-planer.com/.
Настільний календар
Він завжди перед очима на робочому столі. Варто використовувати календар не просто з датами, а з віконечками, де можна записувати важливі справи й бачити загальну картину одразу на місяць.
Можна обрати такий дизайн, який буде гарантовано підіймати настрій під час роботи. Проте такий спосіб планування не дуже зручний для людей, які часто відлучаються з офісу.
Дошки для планування
Це великий аналог настільного календаря, який можна повісити на стіну. Дошка багаторазова — завдання можна записати маркером, а потім непотрібне стерти. Тому це дуже зручно для людей, які часто змушені переплановувати день. Крім того, у такому способі планування видно весь місяць, тож не випадають з уваги задачі, які треба буде зробити наступного тижня.
Проте так само як і попередній варіант, він не підійде людям, які мало часу проводять в офісі. Цей планувальник точно не поносиш із собою.
Читайте також:
Метавсесвіт, психоделічне мистецтво й естетика 2000-х: Depositphotos і міжнародні експерти назвали креативні тренди 2022