• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

«Двоє в каное»: як зробити партнерство конструктивним, скільки вартують помилки та кому продавати алкоголь на Марсі

17 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
«Двоє в каное»: як зробити партнерство конструктивним, скільки вартують помилки та кому продавати алкоголь на Марсі
Share on FacebookShare on Twitter

Гостем другого епізоду YouTube-шоу «Двоє в каное, не враховуючи бюджету» від рекламно-комунікаційного холдингу NCG став Олександр Пономарчук, директор з маркетингу горілчаного напрямку Bayadera Group.

Олександр Пономарчук має понад 15 років досвіду в маркетингу FMCG на ринках Східної Європи, Кавказу та Азії. Він працював у рекламі та бренд-консалтингу. Пройшов шлях від менеджера з продукту до директора з маркетингу у великій міжнародній корпорації. Працював з такими брендами, як Pepsi, Gillette, сигаретами Winston і Camel, горілками «Хлібний Дар», «Козацька Рада» та «Вакцина».

Ведучому Дмитру Катричу, Business Development Director рекламно-комунікаційного холдингу NCG, Олександр Пономарчук розповів про перспективи ринку міцного алкоголю та про власні принципи бізнес-партнерства. З розмови глядачі можуть дізнатись:

  • Чим досвід IQOS може бути корисним для ринку продажів горілки;
  • чому та на скільки часу можна відмовитися від просування на ТБ;
  • як збільшити обсяги продажів на ринку, що зменшується, та хто буде постачати алкоголь на Марс;
  • і головне — в чому, на думку гостя, таємниця успішного партнерства.

«Партнерство — це діалог, в якому важливо обмінюватися аргументами заради основної мети. Можна виходити з різних точок, але йти в одному напрямку. З найкращими партнерами ми досягаємо найвищих результатів», — зазначив Олександр Пономарчук, директор з маркетингу горілчаного напрямку Bayadera Group.

«Наші партнери часом кидають нам виклики, на які ми сміливо відповідаємо, забезпечуючи спільний розвиток. Саме тоді й з’являються проєкти, від яких ми кайфуємо. Наше нове відео — саме про такі історії», — коментує Дмитро Катрич, ведучий шоу та Business Development Director в NCG.


Читайте також:

«Нашій країні є чим захоплювати й дивувати світ»: історія тревел-шоу Discover Destination UA

Теги: FMCGбізнесінтерв‘юмаркетингрітейл

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?
Маркетинг і Комунікації

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

15 Квітня, 2025

У 2025 році реклама більше не просто ловить споживача в інтернеті — вона знаходить його в момент максимальної готовності до покупки. І саме тут на сцену виходить Retail Media —...

Читати даліDetails

Результати форуму і конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2024»

Що купують українці під час війни — дослідження

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.