Німецька мережа супермаркетів Edeka добре відома своїми сумними святковими роликами. Варто лише пригадати її ролик до Різдва 2015, де літній чоловік організовує власний похорон, щоб хоч так зібрати нарешті всю родину під одним дахом. Або ролик до Різдва 2016 про нещасну і геть застресовану родину. Чи, скажімо, ролик до Різдва 2020, який порушує тему расизму та упереджень.
З такою історією навіть дивно, що цьогорічна різдвяна анімація від Edeka розпочинається ідилічним захмарним пейзажем, де майбутні сніжинки готуються у політ. І тут дійсно не все так просто.
Анімаційний ролик від агенції Jung von Matt Hamburg показує краплинку, яка готується до свого зоряного часу в ролі сніжинки. Вона вирушає до «сніжної академії», а потім всі краплинки збираються навколо «сніжної зони» і пірнають крізь хмари, наче парашутисти. Але тут виникає одна проблема…
Що й казати, для 2021 року це послання є як ніколи актуальним.
Над анімацією для цьогорічного різдвяного ролика від Edeka працювала студія The Mill, а його режисером є Крістофер Ріггерт з продакшн-компанії Anorak Berlin.
Читайте також:
Згоріла ялинка та огудні пісні: кампанії з добірки Cannes Lions, які суперечать різдвяним традиціям.
Різдвяний ролик з історії семирічного хлопчика: ідея, відкинута John Lewis, але підхоплена Twitter.
Годинникові зозулі знаходять одне одного у зворушливому різдвяному ролику нідерландської лотереї.