• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Instagram досяг 2 мільярдів активних користувачів, а Twitter запускає автоматичні субтитри для відео

15 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Instagram досяг 2 мільярдів активних користувачів, а Twitter запускає автоматичні субтитри для відео
Share on FacebookShare on Twitter

Цієї осені Instagram досяг нового рубежу у 2 мільярди активних користувачів щомісяця, за словами джерел, знайомих із ситуацією.
А у вівторок Twitter впровадив автоматичні субтитри для відео, що є великою перевагою для доступності. Автоматичні субтитри будуть доступні в усьому світі на iOS, Android і в Інтернеті більшістю мов, повідомляє Twitter.

Instagram досяг 2 мільярдів активних користувачів

Instagram досяг 2 мільярдів активних користувачів

Попри всю негативну рекламу, надзвичайно популярний додаток як ніколи важливий для долі своєї материнської компанії, яка тепер називається Meta.

Instagram не оприлюднював кількість своїх користувачів з того часу, як у червні 2018 року перевищив позначку в 1 мільярд активних користувачів на місяць, і він уникнув рекламувати своє зростання в той час, коли законодавці та регулятори вже бачать, що Facebook має надзвичайний контроль над ринком. Знадобилося вісім років, щоб подолати цей поріг, і лише три роки, щоб очистити 2 мільярди MAU.

Співробітники, які попросили не називати їх імена, оскільки вони не уповноважені говорити з цього приводу, розповіли CNBC, що дізналися про 2 мільярди користувачів у внутрішніх розмовах. Одна людина сказала, що Instagram досяг цієї цифри приблизно за тиждень до того, як Facebook змінив назву на Meta в жовтні.

Instagram відчайдушно намагається випередити TikTok платформу, яка лише перевищила 1 мільярд користувачів у вересні — всього через три роки після того, як додаток об’єднався з Musical.ly і став широко доступним. Хоча Instagram все ще випереджає платформу, поки неясно, скільки це триватиме.

Проте, Instagram не в змозі хвалитися своєю базою користувачів зараз, оскільки його власне внутрішнє дослідження показало, що платформа може посилити проблеми зі зображенням тіла у молодих дівчат, а також платформу звинувачують у тому, що вона полегшує підліткам пошук наркотиків. Намагаючись подолати ці проблеми, платформа запровадила функію «взяти перерви», яка пропонує користувачам закрити програму, якщо вони використовували її протягом певного проміжку часу, а також оголосила, що вводить нове батьківське управління.

Twitter запускає автоматичні субтитри для відео

Twitter запускає автоматичні субтитри для відео

Twitter запускає автоматично створені субтитри до відео. Ця функція зробить відео доступнішими для глухих користувачів і тих, хто погано чує. Автоматичні субтитри будуть доступні більш ніж 30 мовами, включаючи англійську, іспанську, японську, арабську, тайську, китайську, гінді та багато інших.

Однак в автоматичних субтитрах є одна важлива особливість: вони з’являтимуться лише в нових відео, завантажених у Twitter. У старих відео, які не мають субтитрів, їх все одно не буде. Також не можна повідомити про неточні або погані підписи, сказав представник Twitter, хоча вони кажуть, що «ми завжди шукаємо способи покращити наші функції доступності».

Твіттер має досить складну історію з функціями доступності, хоча він вжив заходів для покращення. Компанію різко розкритикували за запуск голосових твітів у 2020 році без субтитрів, і незабаром стало відомо, що у Twitter на той момент не було спеціальної команди з доступності. З того часу Twitter створив дві команди, які зосередилися на доступності, і врешті-решт він додав підписи до голосових твітів, хоча більше ніж через рік після їх першого запуску. Twitter також додав прямі субтитри до Spaces, свого аудіо-продукту, схожого на Clubhouse.

Джерело 1, 2, 3

Фото на головній: Hello I’m Nik


Читайте також:

Різдвяний ролик з історії семирічного хлопчика: ідея, відкинута John Lewis, але підхоплена Twitter

Теги: instagramрозвитоктехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.