• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Суспільство та Держава

Довкілля та декорації: щирість і лицемірство екополітики компаній у нових роликах Erste Bank і Greenpeace

15 Грудня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

В обох цих кампаніях центральним елементом наративу є декорації. Greenpeace нагадує, що не всі компанії є щирими, коли вихваляють переваги своєї екополітики, а Erste Bank, щоб показати кліматичну катастрофу, вдається, як не дивно, до майже гіпнотично красивих пейзажів.

Мініатюрні панорами

Це вражаюче відео, яке демонструє вплив людини на довкілля, було зняте продакшн-компанією Zauberberg і режисерським дуетом Dorian & Daniel для найстарішого австрійського банку Erste Bank und Sparkasse. Цей банк першим приєднався до EU Green Consumption Pledge. З цієї нагоди й було створене відео.

Послання тут полягає в тому, що проблеми світу, навіть ті, які здаються стихійними лихами, спричинені насамперед людською діяльністю. Але майбутнє в наших руках, і та ж таки людська діяльність ще здатна все виправити.

Щоб візуалізувати все це, креативники Zauberberg створили мініатюрні панорами з пейзажами, які скидаються на фотографії і знаходять прекрасне в катастрофічних видовищах.

Такий контраст між спокоєм пейзажу і його реальним посланням має, за задумом креативників, справити сильніше враження на глядача.

Знявши весь ролик мовби одним безперервним кадром, команда Zauberberg спробувала відтворити те почуття, з яким ми дивимося новини: від катастрофи до катастрофи.

Варто зазначити, що Erste Bank тут аж ніяк не називає себе рятівником світу, а просто каже, що надія ще є.

Те, що ховається за завісою

Кампанія Dangerous Lies піднімає завісу фальшивої екологічності над найбільшими забрудниками світу та їхніми обіцянками стати вуглецево нейтральними від 2040 року.

Вуглецева нейтральність це, начебто, й добре для планети, але насправді, як стверджує Greenpeace, вона часто стає приводом для недобросовісного маркетингу.

Зазвичай корпорації можуть спокійно провадити згубну для довкілля діяльність, якщо вони сплачують компенсацію за свої вуглецеві викиди. Але достеменно перевірити, на що йдуть такі виплати і наскільки вони є ефективними, неможливо.

Режисери Studio Birthplace Йорик Дозі та Сіл ван дер Воерд надихнулися фільмом «Шоу Трумена», головний герой якого виявляє, що його життя — то просто телешоу, коли натикається на розфарбований під небо купол. Аналогічно, в кампанії Greenpeace персонажі виявляють, що їхня зелена ідилія — то лише завіса, за якою приховується реальний і жахливо забруднений світ.

«Візуалізація того, як великі міжнародні компанії вдаються до брехні, щоб приховати правду, і перетворення цього на фізичну видиму реальність стало для нас тим ще викликом, — пояснює Тім Сміт, провідний спеціаліст з VFX студії DeadPixel. — Нам треба було проєктувати зображення на двовимірну поверхню так, щоб воно здавалося тривимірним, аж доки щось не розіб’є цю поверхню, відкривши прихований під нею світ. … Для цього нам довелося створити неймовірні тривимірні картини і сполучити їх з акторською грою».

Джерело 1, 2


Читайте також:

Рекламна кампанія The World is Looking to You зазнала цензури під час Cop26.

Проєкт This Climate Does Not Exist візуалізує кліматичний апокаліпсис на вашій вулиці.

Теги: екологіякреативпсихологіясуспільство та держава

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.