Платіжна платформа Payoneer провела дослідження щодо доходів українців, що заробляють на міжнародних ринках.
З третього кварталу 2020 по третій квартал 2021 середній дохід фрилансерів зріс на 20%, ІТ-компаній — на 28%. Водночас перші за липень-вересень заробили у середньому $3 720, а другі — $4 390. Найбільше ж за третій квартал року заробили онлайн-продавці — в середньому $9 860, та стримери — $5 810.
З третього кварталу 2020 по третій квартал 2021 найбільше зріс середній дохід власників туристичного житла, які здають його в оренду, — на 85%. За липень-вересень 2021 вони заробили у середньому $1 970. Водночас зросла і кількість самих орендодавців — майже на чверть, або на 23%.
«Українці продовжують активно використовувати можливості, що відкриває цифрова економіка. І навіть сфери, на які негативно вплинула пандемія, поступово відновлюються і зростають. Наприклад, власники туристичного житла, які здають його в оренду, за третій квартал 2021 заробили найбільше за 2 роки, або на 31% більше, ніж за відповідний період 2019 року. Це надзвичайно позитивні результати», — зазначив Ігор Ковальов, генеральний директор Payoneer в Україні та Білорусі.
У понад 1,5 раза, або 58%, зріс середній дохід креаторів на соціальних платформах — якщо торік у третьому кварталі вони заробили $990, то цьогоріч цей самий період приніс їм $1 570.
Майже на третину, або на 28%, за рік зріс середній дохід українських ІТ-компаній, що працюють з іноземними клієнтами. За липень-вересень 2021 вони заробили в середньому $4 390. Водночас зросла і кількість самих компаній — на 7% з третього кварталу 2020 по третій квартал 2021.
Попередній квартал виявився успішним і для фрилансерів, що заробляють на міжнародних фриланс-біржах. Їхній дохід підвищився на 20% у порівнянні з липнем-вереснем минулого року. За третій квартал 2021 вони отримали в середньому $3 720. До того ж побільшало і самих фахівців — на 14%.
Дохід стокових фотографів зріс на 8%, і за липень-вересень вони заробили у середньому $1 310. Водночас з третього кварталу 2020 по третій квартал 2021 збільшилась і кількість стокерів — на 11%. Найбільше ж за третій квартал року заробили онлайн-продавці, що працюють на міжнародних торгових майданчиках, — в середньому $9 860, та стримери — $5 810.
Фото в заголовку: Крістін Рой, https://unsplash.com/
Читати також:
81% маркетологів вважають, що цінності бренду впливають на купівлю реклами