У цей святковий сезон шведський горілчаний бренд Absolut вирішив нагадати всім про давню різдвяну традицію, створивши своєрідні різдвяні пісні з реальних кумедних твітів своїх споживачів.
Загалом таких Absolut Carols було створено 25. Належить ця ідея агенції VMLY&R.
Щоб створити таку сучасну інтерпретацію різдвяних пісень для цифрової епохи та часу віддаленого спілкування, бренд Absolut звернувся до твіттеру. Переглянувши твіти за цілий рік спілкування на цій платформі, він обрав із них найоригінальніші та поклав їх на мелодію відомої різдвяної пісні Deck the Halls. А щойно настав час різдвяних свят, бренд заходився співати ці пісні з треду в тред, дивуючи людей відео, де їхні власні твіти співають професійні різдвяні співаки.
Крейг Елімелія, старший креативний директор VMLY&R, зазначає: «Зближувати людей — цілком у дусі бренду Absolut. Тож ми вирішили зробити це, дещо оновивши класичну різдвяну традицію».
А Дорон Фактор, директор VMLY&R з роботи із соціальними медіа, додає: «Різдвяні традиції пробуджують у нас бажання послухати різдвяні пісні частіше, ніж ми реально знаходимо для цього час. Особливо у рік, коли нам всім не завадило б трохи підбадьоритися. Тому цього року ми принесли різдвяні пісні туди, де вони будуть доступними і де ними зможе насолодитися кожен».
Як пояснює Ільва Лундберг, речниця Absolut, у свята кожен змагається за вашу увагу. І чимало брендового контенту, особливо від горілчаних брендів, вклинюється у розмову недоречно. Тому Absolut і вирішив створити дещо розважальне, що було б цікаво послухати, відзначаючи свята в колі друзів.
За минулі сорок років у бренду Absolut було чимало колаборацій із митцями, креативниками та активістами. Але для цих різдвяних пісень бренд вирішив скооперуватися із кожним різновидом поціновувачів (і ненависників) горілчаних виробів, яких тільки можна було знайти у твіттері. Для бренду це стало можливістю створити щось спільно зі своєю аудиторією.
Прослухати весь альбом #AbsolutCarols можна на Spotify.
Читайте також:
Різдвяний ролик з історії семирічного хлопчика: ідея, відкинута John Lewis, але підхоплена Twitter.