У час, коли весь рекламний світ намагається зворушити серця споживачів, Нідерландська державна лотерея (Staatsloterij) також випустила свій різдвяний ролик. Впродовж останніх кількох років новорічні відео від нідерландської лотереї привертали неабияку увагу публіки, і цьогорічні годинникові зозулі та їхня історія кохання продовжують цю традицію.
В центрі відео опинилася годинникова зозуля на ім’я Фрітці, літній власник якої щойно купив лотерейний квиток. Але сумна зозуля з його годинника аж ніяк не поділяє його радісного нетерпіння. У пошуках того, хто допоможе «вилікувати» зозулю, вони відвідують годинникаря, ремонтника, ветеринара тощо. Але все марно, аж доки в кафе вони не бачать за прилавком ще один годинник із зозулею. Фрітці оживає, а офіціантка, зглянувшись над пташками, віддає годинника із подружкою для Фрітці.
Тобто головне послання тут таке, що щастям треба ділитися.
Минулорічні ролики Staatsloterij також успішно підкорили серця нідерландських глядачів, розповівши історії пса Фреккеля (2018), їжачка Фредді (2019) та кота Фруммеля (2020). Три роки поспіль ці новорічні ролики приносили агенції TBWA\NEBOKO, яка їх створила, національну нагороду Gouden Loeki, що серед нідерландських рекламістів є досі неперевершеним успіхом.
«Новорічний розіграш Staatsloterij є чудовою традицією, яка стала невіддільною частиною грудневих свят. Це — найзатишніший місяць року, коли ми проводимо свята з любов’ю та у родинному колі. А здатність поділитися любов’ю та щастям від грошей не залежить. Саме цією думкою ми й хотіли поділитися з нідерландською публікою», — пояснює Майкл Кастелінс, бізнес-директор Staatsloterij.
А Патрісія Пахладсінгх, виконавча директорка агенції TBWA\NEBOKO, і Дарре ван Дійк, старший креативний директор агенції, додають: «Цього року ми продовжили розкривати ту саму велику ідею, що й у попередні роки, але дали їй нову креативну інтерпретацію. Цього разу ми вирішили зайти дещо далі, обравши майже діснеївський образ годинникової зозулі, яка насправді є живою істотою, що вдалося майстерно показати режисерові Мартіну Вермеру з продакшн-компанії CZAR. В цьому ролику музика вперше відіграє таку явну оповідну роль. Пісня Open Hearts, яка є результатом колаборації між британською співачкою Birdy та нідерландським гуртом HAEVN, суттєво підсилює враження від сторітелінгу».
Читайте також:
Albert Heijn створила крихітну пухнасту історію кохання до свят.