• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Годинникові зозулі знаходять одне одного у зворушливому різдвяному ролику нідерландської лотереї

14 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

У час, коли весь рекламний світ намагається зворушити серця споживачів, Нідерландська державна лотерея (Staatsloterij) також випустила свій різдвяний ролик. Впродовж останніх кількох років новорічні відео від нідерландської лотереї привертали неабияку увагу публіки, і цьогорічні годинникові зозулі та їхня історія кохання продовжують цю традицію.

В центрі відео опинилася годинникова зозуля на ім’я Фрітці, літній власник якої щойно купив лотерейний квиток. Але сумна зозуля з його годинника аж ніяк не поділяє його радісного нетерпіння. У пошуках того, хто допоможе «вилікувати» зозулю, вони відвідують годинникаря, ремонтника, ветеринара тощо. Але все марно, аж доки в кафе вони не бачать за прилавком ще один годинник із зозулею. Фрітці оживає, а офіціантка, зглянувшись над пташками, віддає годинника із подружкою для Фрітці.

Тобто головне послання тут таке, що щастям треба ділитися.

Минулорічні ролики Staatsloterij також успішно підкорили серця нідерландських глядачів, розповівши історії пса Фреккеля (2018), їжачка Фредді (2019) та кота Фруммеля (2020). Три роки поспіль ці новорічні ролики приносили агенції TBWA\NEBOKO, яка їх створила, національну нагороду Gouden Loeki, що серед нідерландських рекламістів є досі неперевершеним успіхом.

«Новорічний розіграш Staatsloterij є чудовою традицією, яка стала невіддільною частиною грудневих свят. Це — найзатишніший місяць року, коли ми проводимо свята з любов’ю та у родинному колі. А здатність поділитися любов’ю та щастям від грошей не залежить. Саме цією думкою ми й хотіли поділитися з нідерландською публікою», — пояснює Майкл Кастелінс, бізнес-директор Staatsloterij.

А Патрісія Пахладсінгх, виконавча директорка агенції TBWA\NEBOKO, і Дарре ван Дійк, старший креативний директор агенції, додають: «Цього року ми продовжили розкривати ту саму велику ідею, що й у попередні роки, але дали їй нову креативну інтерпретацію. Цього разу ми вирішили зайти дещо далі, обравши майже діснеївський образ годинникової зозулі, яка насправді є живою істотою, що вдалося майстерно показати режисерові Мартіну Вермеру з продакшн-компанії CZAR. В цьому ролику музика вперше відіграє таку явну оповідну роль. Пісня Open Hearts, яка є результатом колаборації між британською співачкою Birdy та нідерландським гуртом HAEVN, суттєво підсилює враження від сторітелінгу».

Джерело


Читайте також:

Albert Heijn створила крихітну пухнасту історію кохання до свят.

Теги: відеомаркетинг і комунікаціїріздво

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Новорічні радощі починаються з поїздки: як Uklon дарує святкову магію у період зимових свят
Ідеї

Новорічні радощі починаються з поїздки: як Uklon дарує святкову магію у період зимових свят

20 Грудня, 2024

Український райдхелінг-сервіс Uklon представив новорічну кампанію. Основна ідея полягає в тому, щоб нагадати людям про маленькі новорічні радощі, які все ще існують в простих речах і про які не варто...

Читати даліDetails

Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор

Відомі українські маркетологи та рекламісти взяли участь у рекламі Effie Awards Ukraine 2024

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.