Українська комунікаційна агенція M&P Communications отримала нагороду щорічної премії European Excellence Awards 2021 у категорії Launch із кейсом запуску ігрової консолі нового покоління PS5 від компанії PlayStation. З більш ніж 800 заявок було обрано 5 фіналістів, у тому числі й комунікаційна агенція з України. За головний приз боролись кейси Sony Interactive Entertainment, Bayer, Opel Automobile, Polestar, The Macallan.
За рік роботи над запуском ігрової консолі та нових ігрових релізів, команді вдалося досягти реалізації 5 кампаній, запуску 22 спецпроєктів, публікації 730 матеріалів та 100 оглядів. Десятки платних та бартерних інтеграцій з блогерами та селебріті з показниками 5,6 млн платного та 20 млн загального охоплення аудиторії.
«Ми дуже раді та вдячні, що наша робота була високо оцінена фахівцями з Європи! PlayStation стали першим виробником ігрових консолей із локальною комунікацією. Тому ми зробили все, щоб запуск PlayStation 5 в Україні став одним із найгучніших запусків року. Можливість охоплення аудиторії українських гравців перетворилася на найсильнішу комунікацію бренду із шанувальниками», — коментує Катерина Дідковська, директорка агенції M&P Communications.
Премія European Excellence Awards була заснована у 2007 році для нагородження найвидатніших досягнень професіоналів у галузі PR та комунікацій у своїй галузі. Повний перелік переможців доступний на офіційному сайті премії.
Читайте також:
Компанія Chanel назвала переможців нової премії Chanel Next Prize