Оскільки сезон відпусток у розпалі, вибір того, де робити покупки, безмежний. Однак канадський інвестиційний банк і компанія з фінансових послуг BMO нагадують людям про підтримку жіночого та малого бізнесу в найбільший час року для торгівлі.
У рамках свого довготривалого прагнення допомагати жінкам-власницям бізнесу в Канаді, BMO Financial Group запустила нову ініціативу на святкову тематику під назвою «Wrap the Good». У співпраці з агентством FCB Canada бренд випустив обгортковий папір, який можна переробляти на замовлення, який одночасно є рекламним місцем для малого бізнесу жінок. «Wrap the Good» є продовженням програми грантів BMO Celebrating Women Grant Program, яка нещодавно надала гранти в розмірі 120 000 доларів США 18 канадським підприємствам, що належать жінкам.
Щоб очолити кампанію, бренд випустив рекламний ролик, що містить обгортковий папір, зображення десятків потенційних подарунків і QR-код, який приведе споживачів до дошки Pinterest, на якій представлені сотні товарів, які можна придбати від невеликих компаній, які належать жінкам. Повний посібник, який включає компанії з грантової програми BMO Celebrating Women, можна переглянути на дошці BMO в Pinterest. Деякі підприємства-учасники також отримають копії спеціально розробленого обгорткового паперу для розповсюдження у своїх магазинах та в мережах.
«Більше, ніж будь-коли, важливо, звідки приходять наші подарунки. „Wrap the Good“ допомагає дати важливий стимул для малого бізнесу, що належить жінкам, і нагадує всім нам про більший вплив наших подарунків», — сказав Джеремайя Макнама, виконавчий креативний директор FCB.
Підтримка та розширення можливостей
Оскільки пандемія вплинула на більшість малих підприємств, ця кампанія також служить нагадуванням про підтримку відновлення малого бізнесу в цей святковий сезон. За словами бренду, пандемія мала непропорційний вплив на жіночий бізнес, і Дженніфер Карлі, керівник відділу глобальних брендів і соціальних мереж BMO, сказала, що, хоча відновлення потрібує часу, життєво важливо продовжувати посилювати й розширювати можливості жінок у різних громадах.
«BMO побачила можливість продовжити підтримку жіночого бізнесу в цей святковий сезон, створивши унікальний обгортковий папір, який рекламує товари, що належать жінкам», — сказала Карлі у заяві. «Wrap the Good» підкреслює відданість BMO розширенню прав і можливостей жіночого бізнесу, який є важливою частиною тканини наших спільнот, особливо в той час, коли вони потребують підтримки”.
BMO розширює інформацію про подарунки за допомогою зовнішньої упаковки в окремих відділеннях банку та через соціальні мережі. Документ також буде доступний для співробітників BMO, щоб допомогти просувати жінок, які були визнані завдяки грантовій програмі BMO Celebrating Women.
Читайте також:
Згоріла ялинка та огудні пісні: кампанії з добірки Cannes Lions, які суперечать різдвяним традиціям