• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ремесло

Міжкультурний дизайн та брендинг: бренди спадщини для майбутнього

10 Грудня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Міжкультурний дизайн та брендинг: бренди спадщини для майбутнього
Share on FacebookShare on Twitter

Ми стоїмо на захоплюючому перехресті можливостей для традиційних брендів. Нове покоління споживачів ностальгує набагато більше, ніж попередні покоління, і має сентиментальну прихильність до минулого — де вони можуть знайти приналежність і комфорт у все більш хаотичному світі. Охоплені впливом пандемії та зростаючим рівнем самотності та тривоги, покоління Z шукає ностальгічних комфортів, які об’єднують їхню любов до минулого з їхніми надіями та мріями про кращий світ. Дослідження цінностей і поведінки молодого покоління споживачів показують, що покоління Z має набагато сильніше почуття відповідальності, є більш расово та етнічно різноманітними та краще освічені, ніж будь-яке покоління до них. Найімовірніше, вони споживають продукти та послуги, які оспівують різноманітні культури та відповідають їхнім цінностям та прагненням на майбутнє.

Це покоління зачаровано минулим, але водночас прагне сприяти змінам у таких питаннях, як соціальна рівність, психічне здоров’я та добробут, а також довкілля. Це дає можливість для традиційних брендів стратегічно розвиватися та включити себе в поточну розмову. Важливо пам’ятати про суперечність між прагненням молодого покоління за минулим і бажанням формувати майбутнє. Бренди спадщини повинні адаптуватися, щоб звертатися до сердець під час розмови з головами.

Міжкультурний дизайн та брендинг: бренди спадщини для майбутнього
Alexis Brown

Спосіб того, як бренди спадщини можуть ефективно це робити, можна знайти в міжкультурному брендингу. Культурні відмінності існують не лише між різними країнами; вони можуть проявлятися на одному ринку в різні часи та періоди. Культура ринку змінюється з часом, і те, як бренди можуть залишатися конкурентоспроможними та актуальними під час мінливого ринку з часом є одним з аспектів, які ми вивчаємо у міжкультурному дизайні та брендингу.

Перш ніж йти далі, варто звернути увагу на міжкультурний дизайн та брендинг і що це означає. Міжкультурний дизайн та брендинг зосереджуються на адаптації, зберігаючи при цьому оригінальну суть бренду. Це дисципліна, яка розвиває існуючі бренди та продукти, підтримуючи їх актуальними для нової культури їхніх ринків. Міжкультурний дизайн та брендинг ставлять пріоритети на оригінальність бренду та його культурний контекст і можуть бути використані для стимулювання розвитку історії бренду, ідентичності та ширшого застосування, як всередині, так і ззовні.

Міжкультурний дизайн та брендинг: бренди спадщини для майбутнього
Slidebean

Міжкультурний дизайн і брендинг повністю поважають усі культури, максимізуючи можливість зберегти оригінальність у новому ринковому середовищі таким чином, який є найбільш привабливим для клієнтів. Це особливо корисна дисципліна для бренду, який має довгу історію і зараз шукає нових можливостей для свого розвитку, і це практика, яку регулярно застосовують бренди, які виходять на глобальний ринок.

Важливість збереження і процвітання традиційних брендів

Культура є проявом людства. У наших містах, у наших громадах і в наших сім’ях ми знаходимо єдність у наших спільних культурних цінностях, і ми знаходимо натхнення в нашому культурному різноманітті.

Багато традиційних брендів несуть людську інтелектуальну власність, яка є неоціненною для нашого суспільства, в той час, як інші зберігаються в теплих спогадах поколінь, постійно посилаючись на свої початкові наміри та приносячи тепле, ностальгічне сяйво того, коли часи здавалися легшими та простішими.

Незалежно від того, чи це методи та процеси, спосіб життя чи традиції, дорогоцінні елементи традиційних брендів можуть бути збережені, розвиваючись для сучасного ринку та споживачів.

Бренди спадщини також надають цінні можливості для майбутніх поколінь розвиватися, вивчаючи цінне минуле та поєднуючи ці знання зі своїми внутрішніми знаннями про сучасний ринок і їх цифрове походження.

Цінність і силу спадщини бренду неможливо переоцінити. Традиційним брендам, природно багаті культурою та історіями, не потрібно створювати переконливу історію бренду, як це роблять нові. Ринок шукає автентичності, оригінальних і непідробних, душевних історій, які викликають резонанс і ностальгію у людей.

Збереження унікальності бренду під час його розвитку для нового ринку та виділення з нього є ключовими компонентами гарного міжкультурного дизайну та брендингу.

Застосування міжкультурного брендингу до найбільш знакових брендів історії

Протягом останніх років Polaroid пройшов еволюційний шлях, щоб забезпечити свою актуальність у майбутньому. Polaroid знову розпалює романтику миттєвої фотографії та поєднує її з новою привабливою технологією. Історичний бренд залишався актуальним у цифрову епоху, але з інших причин, ніж у минулому. Історично склалося так, що Polaroid захоплював людей, тому що вони могли бачити картинку, яка миттєво розвивається перед їхніми очима. Сьогодні він виступає як альтернатива нашій одноразовій культурі «завжди на зв’язку». Новий бренд Polaroid чітко впізнається як бренд, який люди знали та любили протягом останніх 9 десятиліть, і водночас він явно готовий до захоплюючого майбутнього.

Багато улюблених традиційних брендів повертаються на 360 градусів до свого оригінального бренду. Міжкультурний брендинг ставить оригінальність бренду та його культурний контекст як пріоритет при розробці бренду. Чудовим прикладом міжкультурного брендингу є новий логотип Burger King. Перший за 20 років ребрендинг Burger King включав створення логотипу, дуже схожого на його культовий логотип 70-х, 80-х і 90-х років. Протягом десятиліть логотип Burger King закріпив своє місце в культурі через Gremlins, Back to the Future, а нещодавно і Stranger Things. Новий логотип ідеально віддає данину спадщині бренду та ролі, яку він відіграє в сучасній культурі.

people walking on pedestrian lane during daytime
Kseniia Ilinykh

Відродження традиційних брендів

Старі бренди можуть процвітати на сучасному споживчому ринку, не втрачаючи своєї основної сутності. Насправді для цих брендів дуже важливо залишатися вірними своїй оригінальності, залишатися автентичними та уникати тенденцій. Бренди спадщини повинні визначити ключові стовпи, які тримають їх на позиції, при цьому заново винаходити та змінюватися, щоб адаптуватися до нових культур, що їх оточують.

Переосмислення може приймати форму переосмислення пропозиції бренду, продуктів і послуг відповідно до сучасних потреб і побажань клієнтів, розвитку продуктів і послуг, щоб вивести культуру бренду на новий рівень, більш пристосований до життя сучасного клієнта. Прикладом цього може бути традиційний кавовий бренд, який зберігає цінності свого основного бренду, водночас розвиваючи свою пропозицію, щоб запустити капсулу еспресо, щоб адаптуватися до сучасного стилю життя клієнтів вдома.

Хоча цифрова трансформація є важливою, те, що відрізняє традиційні бренди — це фізичний дотик і досвід, який вони можуть запропонувати. Цим не слід нехтувати.

Звісно, ​​як і всі види бізнесу, брендам спадщини потрібно мати комерційне мислення, щоб вижити, але вони можуть запропонувати внутрішню цінність за межами комерціалізації та задовольнити потреби сучасного ринку, бувши значущими та пропонуючи цінну частину незамінної історії та культури.

Джерело


Читайте також:

Papa Johns запускає капітальний ребрендинг

Теги: брендингдизайнмаркетинг і комунікаціїтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

У межах події Ukrainian Creative Stories 2025 були оголошені переможці національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 – події, яка щороку відзначає досягнення українських дизайнерів і демонструє нові...

Читати даліDetails

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.