У глобальній святковій рекламі є кілька повторюваних тем, а саме: єдність і зв’язок. Найчастіше мова йде про людей, але також включені космічні інопланетяни, які здійснили аварійну посадку. Albert Heijn, найбільша мережа супермаркетів у Нідерландах, пішла дещо іншим шляхом зі своєю щорічною рекламою, відкинувши увагу від найбільших ссавців і звернувши її на найменших.
У цьому чудовому міні-фільмі два анімованих гризунів падають один на одного. Насміхайтеся, якщо хочеш, але ця історія кохання хом’яків — ідеальна сезонна закуска — якраз стільки потрібно солодощів та сентиментальності без сахаринового присмаку.
Роман з гризунами
Кампанія ведеться від давнього агентства звукозапису TBWA\Neboko в Амстердамі, яке протягом кількох років представляло членів однієї вигаданої сім’ї — Ілзу, Барта, Томмі, бабусю та інших — у різдвяних місцях продуктової мережі.
Під час цього заходу сім’я вітає дитину, на ім’я Робін, що означає, що домашній хом’як Гаррі більше не найчарівніша істота в кімнаті. Увага до нього передбачувано спадає, коли люди воркують над немовлям.
Але на щастя для Гаррі, діти через дорогу розгортають подарунок — хом’яка і до того ж красуню коричневого кольору — і він миттєво вражений, коли бачить свого нового сусіда через вікно.
Те, на що він йде, щоб зустріти свою другу половинку, і небезпеки, які він долає, складають найчарівніші частини 80-секундного відео. Без спойлерів, але ось підказка: втікача Гаррі (Гудіні) не збиває швидкісний автомобіль і не був з’їдений кішкою. І він дає зрозуміти свої почуття.
В рекламі, родинний дух прикрашеної компанії Джона Льюїса Monty the Penguin, використовується класична мелодія «Have Yourself a Merry Little Christmas», як його саундтрек, переробив голландський співак Dennis van Aarssen, переможець шоу «Голос Голландії».
В рамках кампанії, Albert Heijn співпрацює з голландським телесеріалом All You Need Is Love, щоб возз’єднати людей, які були не в змозі відзначати свята разом протягом першого року пандемії Covid-19.
Ролик транслюється на голландському телебаченні, на цифрових каналах і в кіно.
Читайте також:
Опера й цирк заради картоплі в новому ролику Albert Bartlett