• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Суспільство та Держава

UNFPA створює копірайт на людське тіло, щоб протидіяти онлайн-насильству

7 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Агенція UNFPA, яка в ООН опікується сексуальним та репродуктивним здоров’ям, спільно з консалтинговою компанією Edelman створила копірайт на людське тіло — bodyright.

Ця кампанія ставить за мету боротьбу із сексуальним насильством онлайн. Тобто із переслідуванням в кіберпросторі, мовою ненависті, розповсюдженням особистих фото без дозволу на те, діпфейками та так званим апскьортингом (upskirting).

UNFPA на вебсайті своєї кампанії The Virtual Is Real стверджує: «Все це — форми цифрового насильства, яке є повсюдним, одноманітним, невпинним і всепроникним. І наслідки такого порушення конфіденційності, гідності, автономності та людських прав є вкрай руйнівними».

На вебсайті UNFPA також можна ознайомитися із фактами про сексуальне насильство онлайн та історіями жертв з різних куточків світу і дізнатися, яких саме заходів ця агенція вживає для боротьби із такими порушеннями людських прав.

Ця кампанія підкреслює, що корпоративні логотипи та копірайт на інтелектуальну власність цінуються набагато вище і захищаються набагато краще, ніж зображення людського тіла, викладені в інтернет. Мета кампанії — закликати приєднуватися до руху, який чинитиме стосовно цього тиск на законодавців, компанії та окремих осіб.

В основі руху bodyright опинився символ ⓑ, який можна додавати до своїх зображень.

«Онлайн-середовище є новим фронтиром для гендерного насильства — невпинного, часто анонімного і не обмеженого жодними кордонами, — зазначає д-р Наталія Канем, виконавча директорка UNFPA. — Для законодавців і технологічних кампаній настав час серйозно поставитися до цифрового насильства. Тому що наразі корпоративні логотипи та копірайт на інтелектуальну власність отримують кращий захист онлайн, ніж ми, люди».

В багатьох країнах немає жодних законів, які забороняли б онлайн-насильство. А ті, хто намагаються прибрати з мережі такі зображення, мають дуже небагато прав і мусять вдаватися до клопітких процедур, успіх яких ніхто не гарантує.

Порушення копірайту в сфері кінематографу чи музичної індустрії моментально вилучаються цифровими платформами. Уряди прийняли щодо цього закони, а платформи здатні ідентифікувати незаконне використання таких матеріалів і зупинити їх поширення. Копірайт на людське тіло, натомість, такого захисту не має.

Джерело


Читайте також:

Бренд Unilever Lux за допомогою City Walks показує чоловікам, як воно – йти по вулиці жінкою.

Теги: інтернетонлайнсоціальна рекламасуспільство та держава

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

29–30 квітня у Києві відбувся 18-й Український маркетинг-форум — щорічна подія у галузі маркетингу та комунікацій. Цьогоріч захід пройшов під гаслом «Сенсотворці: шукай своє», відкриваючи дискусію про нову роль бізнесу...

Читати даліDetails

Камери, світло, сенси: 18-й Український маркетинг-форум запрошує шукати своє серед героїв нашого часу

10 плагінів для Figma, які рятують SMM-спеціалістів і дизайнерів

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.